Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Overskriften sier vel det meste: Funker denne lysningsfargen på mellombrunt hår? (det er min naturlige farge). Det står på pakken at den lysner 5-7 nyanser og at den kan brukes på mellombrunt hår, men blir det skikkelig lyst eller bare oransje/gult? Det følger jo med en liten pose blonderingspulver i esken (lik pulveret som er i Poly Blonde stripe-pakkene) men er det virkelig nok til å lysne et brunt hår?
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Overskriften sier vel det meste: Funker denne lysningsfargen på mellombrunt hår? (det er min naturlige farge). Det står på pakken at den lysner 5-7 nyanser og at den kan brukes på mellombrunt hår, men blir det skikkelig lyst eller bare oransje/gult? Det følger jo med en liten pose blonderingspulver i esken (lik pulveret som er i Poly Blonde stripe-pakkene) men er det virkelig nok til å lysne et brunt hår? Live Color XXL skulle det stå i overskriften. Og nyansen heter Absolute platinum nr.00A
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 Overskriften sier vel det meste: Funker denne lysningsfargen på mellombrunt hår? (det er min naturlige farge). Det står på pakken at den lysner 5-7 nyanser og at den kan brukes på mellombrunt hår, men blir det skikkelig lyst eller bare oransje/gult? Det følger jo med en liten pose blonderingspulver i esken (lik pulveret som er i Poly Blonde stripe-pakkene) men er det virkelig nok til å lysne et brunt hår? Hmm.. jeg vet faktisk ikke.. men prøv depend bleking. Blandingen blir blå for at man skal unngå gulskjær. Den blir man alltid velykket med =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå