Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest _gjest_
Skrevet

Ja, vet det er en del lignende emner, men vil jo gjerne ha en som er litt skreddersydd for meg/han da ;)

Saken er at han har bursdag snart, og jeg er veldig usikker når det gjelder gave. Er utrolig vanskelig å finne noe bra noe. Det er den første bursdagen siden vi ble sammen, men vi har kjent hverandre en god stund.

Jeg vet at han kommer til å gi meg noe form for smykke, og at han legger veldig mye arbeide i å finne noe som er perfekt for meg, så vil jo veldig gjerne finne en veldig bra gave til han og (vi har bursdag med noen få dagers mellomrom). Vi blir begge 19 år.

Er vel verdt å nevne at vi har et avstandsforhold, han bor i England :( Så tenkte jo en stund gaven kunne være webcam, men han er egentlig ikke så glad i å sitte og vise seg frem, hehe. Dessuten vet jeg at datan kommer til å kræsje helt om han har den på, så er vel ikke verdens nyttigste gave.

Han er VELDIG interessert i fotball, det er en stor ting vi har til felles. Derfor tenkte jeg kanskje få tak i noe klubbrelatert. En skjorte har jeg nok ikke råd til, men andre effekter kan kanskje være noe? Her kunne det være fint å få svar fra gutta, kunne dere tenke dere noen sånne effekter? Skjerf har han, men hva med flagg (til å ha på veggen), sengesett, puter, bøker o.l?

Egentlig hadde jeg jo lyst å kjøpe billetter til to fotballkamper til han, men blir for vanskelig å få til, da jeg ikke kan være sikker på når han har mulighet til å gå. Det beste ville jo vært hvis det gikk ann å kjøpe en type gavekort til fotballkamper, men det går dessverre ikke ann hehe :fnise:

Ellers har jeg faktisk noen ganske konkrete ideer til små sidegaver. Jeg skal tegne en tegning av oss to, er nemlig ganse flink til å tegne. Også skal jeg lage et lite hefte med personline gavekort, sånn som "frokost i senga", "full kroppsmassasje" også litt mer dirty ting og ;) Noen som forresten har noen forslag til mer jeg kan ha med der?

Hmm.. ble litt langt det her, men jaja. Håper at noen kan komme med noen lure svar, så jeg kanskje blir litt smartere. Eller hvis noen har noen flere spørsmål som kanskje kan være nyttig når det gjelder å sirkle seg inn litt.

Tusen takk på forhånd =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trådstarter her, tenkte at jeg liksågodt kunne lage meg et brukernavn ;) Blir litt tråkig og skrive som gjest hele tida

Skrevet

Noen? Hehe, mener ikke å mase, men er jo så usikker :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...