Gå til innhold

Fyller 40 år

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet

Fyller straks 40 år, og får spørsmål både fra familie, venner og samboer om hva jeg ønsker meg. Syns det er så vanskelig, jeg har jo alt jeg trenger, og ønsker meg egentlig ingenting.

Men jeg vet jo at de kommer til å kjøpe gaver likevel, så som de sier, det er bedre å komme med ønsker, så får jeg noe jeg har lyst på, men hva skal man ønske seg når man har "alt"?

Kanskje en litt "teit" problemstilling, men gode og kreative tips mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest _gjest_
Skrevet

Hmm.. du kan kanskje ønske deg en reise? Eller kanskje noe sånt som spa eller lignende, eller kanskje kurs i noe? F. eks danse- eller språkkurs? Er mye å velge mellom der.

Du kan jo også si at du ønsker deg en fest i gave, at du ikke får noen tradisjonelle gaver, men at de ordner i stand en ordentlig feiring for deg?

Skrevet

_gjest_ har mange gode forslag her.

Personlig syns jeg kanskje en reise er det beste forslaget. Da kan du evt opprette en konto/bruke en du allerede har, si til dem at du ønsker deg en tur og be dem sette en pengegave inn på denne kontoen. Så kan du selv bestemme hvor/når/osv du vil reise..

Skrevet

Det er ikke obligatorisk å måtte få gaver... Selv om du sier de kommer til å kjøpe gave likevel, så er det mulig å gjøre det helt klart at du ikke VIL ha gaver, hvis du ikke vil. Trenger kanskje noen gjentakelser, men det er mulig.

Ellers støtter jeg gjest med å foreslå at festen blir gaven- hvis du da vil ha en fest. Det er lov å droppe det også (mine foreldre rømmer alltid utenlands på runde dager, hehe).

Hvis de vil gi gaver og du ikke er helt imot det, så hva med å foreslå forgjengelige ting som god mat (pata negra-skinke, belgisk konfekt), god vin eller konjakk, eller en spa-dag bare for deg? Noe som ikke står og samler støv i bokhylla?

:)

Gjest Trådstarter Randi
Skrevet

Takk for mange gode innspill. :) Flere forslag mottas med takk.

Hva ønsker DU deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...