Heldiggrisen Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Heisan, mistenker veldig at samboeren min tenner veldig på å ha med en ekstra mann i senga med oss.... Vi snakker åpent om våre lyster og fantasier og har et veldig bra sexliv (fantastsik faktisk) og hun har sagt at hun fantaserer om å bli tatt av 2 menn samtidig men vil ikke utdype dette noe mer, om det er bare en fantasi eller noe hun faktisk vil leve ut. (tror hun vil men tør ikke si akkurat det til meg) En kveld vi hadde drukket litt og sånn sa jeg at hvis jeg skulle vært med på noe sånt ville jeg nok foretrukket at den ekstra mannen var en helt fremmed og anonym og at det var litt rett på sak rett og slett..... At hun hadde biind for øynene når han kom og lå klar, kanskje bundet, og at vi begge tok henne sammen. (hun liker å bli litt dominert i senga). Har tenkt litt på dette i det siste og kommet frem til at jeg faktisk tenner på dette jeg og men har litt vanskelig for å si det på en ordentlig måte uten at det virker dumt eller feil liksom................ Det blir liksom litt fleipete snakk om det men merker at det er litt alvor bak tullepratet. Kan hende hun ville likt om jeg overrasket henne med dette men det blir helt feil om hun egentlig ønsker at dette skal forbli en fantasi og ikke noe mer........ Tror også det samme gjelder angående at vi har med en ekstra jente og. Vi begynte som "knullekompiser" og vi hadde da planer om å ha med en ekstra jente en periode, men ble ikke noe av av praktsiske årsaker. Om vi skulle gjøre det vil det være med henne i sentrum og ikke meg eller den ekstra jenta. Har ikke vært mer snakk om dette egentlig etter at vi ble "seriøse", men det ligger bak der og lureruten at det blir sagt direkte.(vi er forresten i 30 årene, fra oslo og samboere) Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men vil vel kanksje ha noen gode råd, erfaringer og tips om hvordan jeg skal få dette vridd over fra fleip og fantasier til "action" egentlig...... Noen tips om hvor man kan finne noen frivillige taes og i mot med takk da.... hehe Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 14. juli 2009 av Bond
Gjest frivillig Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Heisan, mistenker veldig at samboeren min tenner veldig på å ha med en ekstra mann i senga med oss.... Vi snakker åpent om våre lyster og fantasier og har et veldig bra sexliv (fantastsik faktisk) og hun har sagt at hun fantaserer om å bli tatt av 2 menn samtidig men vil ikke utdype dette noe mer, om det er bare en fantasi eller noe hun faktisk vil leve ut. (tror hun vil men tør ikke si akkurat det til meg) En kveld vi hadde drukket litt og sånn sa jeg at hvis jeg skulle vært med på noe sånt ville jeg nok foretrukket at den ekstra mannen var en helt fremmed og anonym og at det var litt rett på sak rett og slett..... At hun hadde biind for øynene når han kom og lå klar, kanskje bundet, og at vi begge tok henne sammen. (hun liker å bli litt dominert i senga). Har tenkt litt på dette i det siste og kommet frem til at jeg faktisk tenner på dette jeg og men har litt vanskelig for å si det på en ordentlig måte uten at det virker dumt eller feil liksom................ Det blir liksom litt fleipete snakk om det men merker at det er litt alvor bak tullepratet. Kan hende hun ville likt om jeg overrasket henne med dette men det blir helt feil om hun egentlig ønsker at dette skal forbli en fantasi og ikke noe mer........ Tror også det samme gjelder angående at vi har med en ekstra jente og. Vi begynte som "knullekompiser" og vi hadde da planer om å ha med en ekstra jente en periode, men ble ikke noe av av praktsiske årsaker. Om vi skulle gjøre det vil det være med henne i sentrum og ikke meg eller den ekstra jenta. Har ikke vært mer snakk om dette egentlig etter at vi ble "seriøse", men det ligger bak der og lureruten at det blir sagt direkte.(vi er forresten i 30 årene, fra oslo og samboere) Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men vil vel kanksje ha noen gode råd, erfaringer og tips om hvordan jeg skal få dette vridd over fra fleip og fantasier til "action" egentlig...... Noen tips om hvor man kan finne noen frivillige taes og i mot med takk da.... hehe Hei du Om jeg var deg ville jeg rett og slett sagt det som det er,veldig dumt om du tar med noen hjem uten hennes viten,tror fort du kan begynne å poste på singelforumet da. Som du skriver i innlegget ditt,at dere fleiper litt om det etter et par glass vin,tror jeg ville fortsatt på den veien der.Ærlighet og kommunikasjon slår sjelden feil altså.. Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 14. juli 2009 av Bond
Gjest Gjest_Heldiggrisen_* Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hei du Om jeg var deg ville jeg rett og slett sagt det som det er,veldig dumt om du tar med noen hjem uten hennes viten,tror fort du kan begynne å poste på singelforumet da. Som du skriver i innlegget ditt,at dere fleiper litt om det etter et par glass vin,tror jeg ville fortsatt på den veien der.Ærlighet og kommunikasjon slår sjelden feil altså.. Høres jo fornuftig ut det egentlig ja....... Endret 14. juli 2009 av Bond
Gjest Gjest_Henning_* Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Heisan, mistenker veldig at samboeren min tenner veldig på å ha med en ekstra mann i senga med oss.... Vi snakker åpent om våre lyster og fantasier og har et veldig bra sexliv (fantastsik faktisk) og hun har sagt at hun fantaserer om å bli tatt av 2 menn samtidig men vil ikke utdype dette noe mer, om det er bare en fantasi eller noe hun faktisk vil leve ut. (tror hun vil men tør ikke si akkurat det til meg) En kveld vi hadde drukket litt og sånn sa jeg at hvis jeg skulle vært med på noe sånt ville jeg nok foretrukket at den ekstra mannen var en helt fremmed og anonym og at det var litt rett på sak rett og slett..... At hun hadde biind for øynene når han kom og lå klar, kanskje bundet, og at vi begge tok henne sammen. (hun liker å bli litt dominert i senga). Har tenkt litt på dette i det siste og kommet frem til at jeg faktisk tenner på dette jeg og men har litt vanskelig for å si det på en ordentlig måte uten at det virker dumt eller feil liksom................ Det blir liksom litt fleipete snakk om det men merker at det er litt alvor bak tullepratet. Kan hende hun ville likt om jeg overrasket henne med dette men det blir helt feil om hun egentlig ønsker at dette skal forbli en fantasi og ikke noe mer........ Tror også det samme gjelder angående at vi har med en ekstra jente og. Vi begynte som "knullekompiser" og vi hadde da planer om å ha med en ekstra jente en periode, men ble ikke noe av av praktsiske årsaker. Om vi skulle gjøre det vil det være med henne i sentrum og ikke meg eller den ekstra jenta. Har ikke vært mer snakk om dette egentlig etter at vi ble "seriøse", men det ligger bak der og lureruten at det blir sagt direkte.(vi er forresten i 30 årene, fra oslo og samboere) Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men vil vel kanksje ha noen gode råd, erfaringer og tips om hvordan jeg skal få dette vridd over fra fleip og fantasier til "action" egentlig...... Noen tips om hvor man kan finne noen frivillige taes og i mot med takk da.... hehe Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Så la henne ha sex med to menn når du ikke er der. Trekant med to damer er selvfølgelig fantastisk. Trekant med to menn er totalt avskylig og for menn som er homofile. Finnes ikke noe mer patetisk enn to menn som må dele på en dame. Som sagt, hvis hun drømmer om to menn så bør du hvertfall ikke være der...så patetisk er du vel ikke?
kristinep Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Hei! Er vel en nok så vanlig fantasi blant kvinner, meg inkludert. Men, jeg ville ikke likt det om mannen min hadde arrangert noe sånt uten min medviten. Da hadde jeg blitt sur, og ikke blitt med på det.
Trikkern Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Så la henne ha sex med to menn når du ikke er der. Trekant med to damer er selvfølgelig fantastisk. Trekant med to menn er totalt avskylig og for menn som er homofile. Finnes ikke noe mer patetisk enn to menn som må dele på en dame. Som sagt, hvis hun drømmer om to menn så bør du hvertfall ikke være der...så patetisk er du vel ikke? Helloooo, Mister Homofob!!! Redd for å lære noe nytt om deg selv? Det at to menn knuller ei dame samtidig betyr ikke at de fekter med pikkene sine og spruter på hverandre.. Kanskje det du tror, men det er aldeles ikke slik. ON-TOPIC: Snakk med henne om det, spør om hun har lyst til å leve det ut, si at det ville tent deg at du og en annen mann delte på henne, men at det måtte være en fullstendig fremmed.. Spør om hun hadde likt å heller bli overrasket med det og i så fall sier du til henne at det kan bli snarere enn hun aner, før du gir henne et lurt smil Da kan du love deg at hun går rundt og er skikkelig spent den neste tida! :D
kristinep Skrevet 14. juli 2009 #8 Skrevet 14. juli 2009 Mange kvinner foretrekker nok at det er to fremmede menn, eller hvertfall at partneren ikke er med. Hvertfall min egen oppfatning. Men, er jo ikke sikkert det er aktuelt for TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå