Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg skal holde en tale til min kjære på bryllupsdagen, og har selvfølgelig tatt med noen ord til familien, og søsteren min som er forlover. Så lurer jeg på om jeg bør ta med noen ord om min bestefar som døde tidligere i vår? Vi sto hverandre veldig nær og jeg vet at han gledet seg veldig til bryllupet. Men hva skal jeg i så fall si?
Møffi Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Du kan tale om akkurat det du vil Kan jo legge til noen ord om han på samme sted som du nevner foreldre og svigers Ordrett hva du skal si vet jeg ikke men du kan jo hilse til din kjære bestefar som desverre ikke er med oss i dag, og si kort hva han betydde for deg og at du vet han gledet seg til denne dagen? Edit: skrivefeil Endret 14. juli 2009 av Møffi
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Kanskje blitt noe nytt, men skal ikke talen fra bruden til brudgommen bare være til han? Brudgommen pleier å takke familien til kona for at han fikk henne, før han begynner på det han skal si il henne.
Ennovy Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Du kan jo nevne han i samme avsnitt som du nevner foreldrene din og svigers. Eller du kan flette det inn på noe måte at du takker brudgommen for at han hjalp deg gjennom den tunge tiden da din bestefar døde, ordlegg det selvfølgelig slik det passer for deg og talen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå