Gå til innhold

Urinveisinfeksjon/tranebær

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Diamond
Skrevet

For ca. et halv år siden var jeg plaget med urinveisinfeksjon. Fikki hvert fall beskjed av legen om at det var det, selv om jeg ikke hadde vondt når jeg tisset eller noe. Problemet mitt er egentlig at jeg må tisse når jeg ler... utrolig lite morsomt :sukk: Fikk piller for dette, men de virket ikke. Så begynte jeg på tranebærkapsler og ting forbedret seg veldig. Jeg ble helt bra, men sluttet med dem etter å ha brukt opp boksen. Et par måneder etterpå fikk jeg samme problem igjen, jeg måtte fryktelig tisse når jeg lo. Begynte på kapslene igjen, da de virket bra tidligere. Den typen tranebær jeg tok andre gangen var ikke de samme som sist og jeg tar dem nå også. Merker at de ikke virker like godt og at jeg igjen har begynt å måtte tisse når jeg ler.

Poenget med dette er egentlig: bør jeg gå til lege igjen, selv om pillene ikke funket sist gang? Kan det være noe annet et urinveisinfeksjon jeg har? Hvor lenge kan man ta tranebærkapsler?

Håper på raskt svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Virker som du burde ta en tur til legen. Syptomene kan også være soppinfeksjon noe som er lett å kurere.

Ang tranebær så har jeg tatt dette pga tilbakevendende urinveisinfeksjon. Når jeg merker ubehag tok jeg ca 10 tabletter med en gang og fire stk pr dag videre. Jeg drakk også mye tranebærjuice. Dette fungerte for min del.

Vær klar over at intimbarbering og bruk av stringtruse kan gi ubehag nedentil.

Gjest Purple Diamond
Skrevet

Takk for svar! Tok meg en tur til legen og fikk resept på medisiner som har hjulpet før, så nå får jeg håpe det ordner seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...