Gjest Roy Skrevet 19. juli 2009 #61 Del Skrevet 19. juli 2009 Det forandrer ikke det faktum at pusete femiguttter er usexy. Jeg skjønner deg litt jeg altså. Men det er nok dessverre en del av oss her inne som er litt sånn. Jeg f.eks., liker godt å lese om klær, sminke og andre "jenteting" på klesforumet. Har fått med meg mange bra sminketips der mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #62 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg skjønner deg litt jeg altså. Men det er nok dessverre en del av oss her inne som er litt sånn. Jeg f.eks., liker godt å lese om klær, sminke og andre "jenteting" på klesforumet. Har fått med meg mange bra sminketips der mm. Jaja, mannfolk er åpenbart veldig forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. juli 2009 #63 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg skjønner deg litt jeg altså. Men det er nok dessverre en del av oss her inne som er litt sånn. Jeg f.eks., liker godt å lese om klær, sminke og andre "jenteting" på klesforumet. Har fått med meg mange bra sminketips der mm. Jeg har ikke noe i mot gutter som er opptatt av klær osv, tenkte mer på de som var mest opptatt av pappaperm og sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 19. juli 2009 #64 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har ikke noe i mot gutter som er opptatt av klær osv, tenkte mer på de som var mest opptatt av pappaperm og sånne ting. Så … gutter som kommer her fordi de liker sminke er god skuring, mens menn som lurer på sine rettigheter om pappaperm er pusegutter? Hvilken planet lever du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juli 2009 #65 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg har ikke noe i mot gutter som er opptatt av klær osv, tenkte mer på de som var mest opptatt av pappaperm og sånne ting. Enig med kevlar her, dette blir jo bare rart å si. Er det pusete å ønske å bruke tid sammen med barna sine? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 21. juli 2009 #66 Del Skrevet 21. juli 2009 Må vær en del freaks her ja....sikkert nerder uten erfaring! Alle som kjenner meg vet jeg er utrolig nerdete, med pærefasong, colabunner og rødt hår (er heldigvis kvitt tannreguleringen nå, så feirer med sjokomelk ikveld) Og så snart jeg finner ut mer om bruken av smileys så kommer de på løpende bånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. juli 2009 #67 Del Skrevet 21. juli 2009 Og så snart jeg finner ut mer om bruken av smileys så kommer de på løpende bånd. MM, jeg jobber med å lære meg alle "kodene" på smileysene så jeg raskt kan krydre innleggene mine med fantastiske smileys . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #68 Del Skrevet 21. juli 2009 MM, jeg jobber med å lære meg alle "kodene" på smileysene så jeg raskt kan krydre innleggene mine med fantastiske smileys . ikke så fantastisk som du tror kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 21. juli 2009 #69 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har ikke noe i mot gutter som er opptatt av klær osv, tenkte mer på de som var mest opptatt av pappaperm og sånne ting. HÆ? Er det en spøk, eller er du bare utrolig utrolig gammel? Og hva er sånne ting? Bleieskift, vaske hus, lage middag? Jeg forventer ikke at dama kan skru bil eller skru på videoen eller noe som helst teknisk, men jeg forventer at vi fordeler på oppgavene ganske likt og at et forhold bygges på gjensidig respekt. Er det femi og ta ansvar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. juli 2009 #70 Del Skrevet 21. juli 2009 ikke så fantastisk som du tror kjære Jo, smileysene er fantastiske jo???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 21. juli 2009 #71 Del Skrevet 21. juli 2009 Jo, smileysene er fantastiske jo???? Enig med Kristian her gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. juli 2009 #72 Del Skrevet 21. juli 2009 Enig med Kristian her gitt Tror gjesten - bomma på lesinga- og trodde at jeg skrev at MINE INNLEGG var fantastiske! Beklager as, men Gjest - du var nok litt overivrig, bedre lykke neste gang! Men ja, bra du er enig Mr.Guy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest benighted Skrevet 10. august 2009 #73 Del Skrevet 10. august 2009 Må innrømme at jeg faktisk HAR vært utforbi kommunegrensa, men skal prøve å unngå at det skjer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MORSOMT Skrevet 11. august 2009 #74 Del Skrevet 11. august 2009 Hahahahaaha, når jeg leser tråder som dette så blir jeg så sinnsykt flau over å være en del av den kvinnelige befolkningen... Herregud as, syns faktisk det er ganske greit å ha noen mannlige brukere og syn også her, ettersom de fleste kvinner er så jævla trangsynte og syter stadig over ting som at menn ikke skjønner ditt og datt. Forventer dere virkelig at folk skal skjønne hva dere vil uten å SI fra, ingen er tankelesere. Skulle nesten tro dem flest var tause når det kom til slik. Dessuten har kvinner en tendens til å mene det samme som alle andre som har skrevet før dem, og følge strømmen, selv om mange gjerne skulle svart noe annet. Og haha herregud, ligger og klager på smileys og at mennene her virker til å være freaks uten erfaring og som ikke har vært utenfor kommunegrensa... er du kanskje i den båten selv siden du påstår at andre er det? Virker jammen som det er du som ikke har vært utenfor kommunegrensa hvis du virkelig mener at menn som bruker smileys blir for teit. Hahahaha, kan ikke slutte å le, slike folk burde sjems over oppførselen sin og det skader ikke med en sjekk hos psykologen :søvn: KULT MED SMILEYS ASS !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stx Skrevet 12. august 2009 #75 Del Skrevet 12. august 2009 Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? KG-menn bruker og mye smileys...? Obvious troll is obvious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SjangleÅsnøvle Skrevet 13. august 2009 #76 Del Skrevet 13. august 2009 a, jag är nog ganska freak då, men jag har nu varit en liten tur åt Namsos kommun då. Det är skönt. Sen fattar jag inget av dessa smilies så jag unvikar dem. sen spelar väl inte kärringärfaring så stor roll när man inte tycker det spelar nån roll. Så a, lite freak är man väl, men så är det ba. men skit samma. jag brukar bedriva tiden me at stekk t uthuset t far din for å rus mæ dagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #77 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp, flesteparten av de mannlige forumdeltakerne her er noen sosiale misfostre, har et problematisk og ambivalent forhold til kvinner, generelt liten egenerfaring med det motsatte kjønn og er stort sett under gjennomsnittet intelligent. Merk at jeg skrev flesteparten, det finnes noen hederlige unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann33 Skrevet 15. august 2009 #78 Del Skrevet 15. august 2009 Jepp, flesteparten av de mannlige forumdeltakerne her er noen sosiale misfostre, har et problematisk og ambivalent forhold til kvinner, generelt liten egenerfaring med det motsatte kjønn og er stort sett under gjennomsnittet intelligent. Merk at jeg skrev flesteparten, det finnes noen hederlige unntak. Enig i at menn her inne må være litt freaky. Dette er jo en kvinnearena, og når menn entrer en slik arena må de være rare. På samme måte er kvinnelige toppledere freaky. Til forskjell fra menn er de ofte lite ekte, alt for opptatt av detaljer, livredde for andre som puster dem i nakken og bruker ofte enhver anledning til å fortelle omverdenen at de er sjefer. Mannlige sjefer behøver somregel ikke gjøre noe av dette, og derfor er de oftest mye mer behagelige å forholde seg til. Kanskje vi menn skal holde oss unna kvinnearenaer, og kvinner holde seg unna mannsarenaer. Det ville blitt langt hyggeligere på en hel del arbeidsplasser av slikt, men kanskje noe kjedeligere på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. august 2009 #79 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold? KG-menn bruker og mye smileys...? Tja... Jeg er den type mann som alle venninne mine sier mange fine ting om, og som aldri har hatt kjæreste og får pult hvert skuddår. Jeg har alt som trengs, bortsett fra "trygg på seg selv". Så, vik fra meg, frik som jeg er!! :-D Endret 15. august 2009 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. august 2009 #80 Del Skrevet 15. august 2009 For noen avatarer mennene har valgt her...ikke mye mann over de! Hmm sannelig godt poeng! Tror jeg skal skaffe meg en avatar med en voldsreferanse, hva er da vel mer maskulint enn vold og kompetanse på det feltet. Blå rose, wtf, føleri følera blomster og slikt, hva skal da menn med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå