Klatt Skrevet 17. juli 2009 #41 Del Skrevet 17. juli 2009 Dette er en av de trådene man ikke vet hvorvidt man skal ta seriøst eller ei. Tjohei! Jeg føler meg ikke som en "freak" av noe slag. Kanskje en raring. Ikke det at jeg er den mest aktive KG-brukeren av det maskuline kjønn, men poenget står. :> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 18. juli 2009 #42 Del Skrevet 18. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #43 Del Skrevet 18. juli 2009 Mennene her inne er vel omentrent som mennene utenfor. *pragmatisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 18. juli 2009 #44 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si her.. Er man freak selvom man ikke har vært i alle verdens hjørner? Nei vettu hva! Jeg har jo reist litt, men det er jo Sverige, Danmark, Tyskland og Tunisia. Og jeg er jo kanskje den som mannen her med mest MANDIG avatar siden det faktisk er et bilde av meg selv. Og ja, jeg har et bra forhold til jenter. Endret 18. juli 2009 av grafenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. juli 2009 #45 Del Skrevet 18. juli 2009 Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si her.. Er man freak selvom man ikke har vært i alle verdens hjørner? Nei vettu hva! Jeg har jo reist litt, men det er jo Sverige, Danmark, Tyskland og Tunisia. Og jeg er jo kanskje den som mannen her med mest MANDIG avatar siden det faktisk er et bilde av meg selv. Og ja, jeg har et bra forhold til jenter. Dersom du googler ordet "freak" antar jeg at et av kriteriene for å kunne kalles freak er at man har vært en snarvisitt i Tunisia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 18. juli 2009 #46 Del Skrevet 18. juli 2009 den der skjønte jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 18. juli 2009 #47 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg synes det er så mange sånne pusete pinglegutter her inne jeg. Menn som er mest opptatt av hvor mye pappapermisjon de har krav på og hvor utro, kresne, og onde kvinner er synes jeg i grunn ikke er så veldig interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juli 2009 #48 Del Skrevet 18. juli 2009 Klart vi er freaks! Vi har jo sånn... sånn... penis mellom bena! ÆÆÆÆÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 18. juli 2009 #49 Del Skrevet 18. juli 2009 Klart vi er freaks! Vi har jo sånn... sånn... penis mellom bena! ÆÆÆÆÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pino Skrevet 18. juli 2009 #50 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg er i alle fall helt tullerusk! Pingvin i profilbildet sier ikke rent lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 18. juli 2009 #51 Del Skrevet 18. juli 2009 Hadde folk holdt seg innenfor kommunegrensa hadde ikke global oppvarming vært et like stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. juli 2009 #52 Del Skrevet 18. juli 2009 Hadde folk holdt seg innenfor kommunegrensa hadde ikke global oppvarming vært et like stort problem. Innavl kunne blitt et problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 19. juli 2009 #53 Del Skrevet 19. juli 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 19. juli 2009 #54 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg synes det er så mange sånne pusete pinglegutter her inne jeg. Menn som er mest opptatt av hvor mye pappapermisjon de har krav på og hvor utro, kresne, og onde kvinner er synes jeg i grunn ikke er så veldig interessante. Hehe, det innlegget ditt syns jeg var veldig ironisk. Klage på at gutta slegnger inn en klage i nye og ne når dette forumet sikkert ble skapt av den mening at dere jenter kunne gå et sted å klage. Kan liste opp noen forumtråder som jenter har skrevet: Hvordan skal jeg suge en gutt? Hjelp, hvorfor liker han meg ikke? Hvorfor blør jeg mellom beina? Så, jenter er nok like pinglete som de fleste gutta her inne. JA til jenter med bein i nesa! Endret 19. juli 2009 av grafenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 19. juli 2009 #55 Del Skrevet 19. juli 2009 JA til jenter med bein i nesa! Margaret Thatcher? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 19. juli 2009 #56 Del Skrevet 19. juli 2009 Innavl kunne blitt et problem... Det kan løses ved å tillate reise til nabokommunen men ikke særlig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #57 Del Skrevet 19. juli 2009 JA til jenter med bein i nesa! - Sylvia Brustad? - Mille Marie Treschow? - Kaci Kullmann Five? - Mette-Marit? - Märtha-Louise? - Gro Harlem Brundtland? - Erna Solberg? -Moskva-Marit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. juli 2009 #58 Del Skrevet 19. juli 2009 Hehe, det innlegget ditt syns jeg var veldig ironisk. Klage på at gutta slegnger inn en klage i nye og ne når dette forumet sikkert ble skapt av den mening at dere jenter kunne gå et sted å klage. Kan liste opp noen forumtråder som jenter har skrevet: Hvordan skal jeg suge en gutt? Hjelp, hvorfor liker han meg ikke? Hvorfor blør jeg mellom beina? Så, jenter er nok like pinglete som de fleste gutta her inne. JA til jenter med bein i nesa! Det forandrer ikke det faktum at pusete femiguttter er usexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 19. juli 2009 #59 Del Skrevet 19. juli 2009 Det forandrer ikke det faktum at pusete femiguttter er usexy. Akkurat som det er utrolig usexy med uptighte kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt freak Skrevet 19. juli 2009 #60 Del Skrevet 19. juli 2009 JA jeg er freak JA jeg har ingen erfaring med jenter. JA jeg er jomfru JA jeg får en god latter ved å lese innlegg som dette JA jeg må le av de som startet denne debatten Ja jeg jeg har det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå