Gå til innhold

Menn i forumet: freaks?

Gjest Gjest_Nina_*

Anbefalte innlegg

Virker som om de to-tre mennene (alle vet hvem de er) her, bor her. Jeg tror ærlig talt de ikke har mye erfaring og selvtillit. Får bare det inntrykket. Dessuten er det ikke gøy når det er de samme gamle som skriver 100 ganger i hver tråd, blir ikke så mye variasjon i svarene og de utgir sine meninger for å gjelde alle menn, men er selv ofte way off. Og ja, smilyene er upassende

Kan jo starte med å registere deg selv istedenfor å "gjemme" deg bak gjestebrukeren?

Ellers så syntes jeg det er litt morro med slike som deg, piffer opp hverdange litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tanta til Beate

Ket er den eneste mannen i forumet som har en mandig og "kjekk" avatar. + Johnny Depp-avataren..Andre menn har tantete og puslete avatarer. Bare tøfler her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kalle_*
Kan jo starte med å registere deg selv istedenfor å "gjemme" deg bak gjestebrukeren?

Ellers så syntes jeg det er litt morro med slike som deg, piffer opp hverdange litt :)

Mange tanter her inne ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanta til Beate
Mange tanter her inne ass...

For noen avatarer mennene har valgt her...ikke mye mann over de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ket er den eneste mannen i forumet som har en mandig og "kjekk" avatar. + Johnny Depp-avataren..Andre menn har tantete og puslete avatarer. Bare tøfler her da?

Herregud! Har du ikke lagt merke til Blåvinge-hannen min? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Har du ikke lagt merke til Blåvinge-hannen min? ;) hehe

Siden du nevner det.... Hvorfor noe så flyktig som en sommerfugl? Flyr du fra blomst til blomst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du nevner det.... Hvorfor noe så flyktig som en sommerfugl? Flyr du fra blomst til blomst?

Absolutt ikke. Men jeg syns den ser stolt ut og jeg har tatt bildet selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, en god start på dagen av å lese dette! Får vel finne meg en artig avatar selv som oser mann! Kanskje noe rosa med blomster? :)

Se min fine avatar :popcorn:

Endret av Mr.Guy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold?

KG-menn bruker og mye smileys...?

:filer:

La meg gjette du har akkurat fylt 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mennene i singleforumet "freaks" i den mening at dere ikke har vært utenfor kommunegrensene deres og ikke har så mye dameerfaring/fra forhold?

:filer:

Eg er ein "freak" som du sier men eg kom nettopp heim fra ein liten tur på galldøpiggen (og det er langt unna) og ein guttetur til USA der eg traff miami ink folka. Neste år håper vi på LA ink og Kat von D.

Planlegger himelaya tur og høyt opp i mount everest men,,ikke toppen det er for dyrt og farlig.

So har vært utenom kommunegrensa.

Forhold og kvinne erfaring er ikke alt. Ei god bok, eit fjell og filmer skuffer aldri. Eg treng ikke ei kvinne for å selv realisere meg, og det trur eg heller ikke at ei kvinne treng menn. Nordmenn har den luksusen at dei kan nyte livet og være "freaks" lenge.

Vet ikke så mye om forhold, men vet godt hvorfor eg er singel. Fordi det er rett og slett digg :gjeiper: :lur::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ein "freak" som du sier men eg kom nettopp heim fra ein liten tur på galldøpiggen (og det er langt unna) og ein guttetur til USA der eg traff miami ink folka. Neste år håper vi på LA ink og Kat von D.

Planlegger himelaya tur og høyt opp i mount everest men,,ikke toppen det er for dyrt og farlig.

So har vært utenom kommunegrensa.

Forhold og kvinne erfaring er ikke alt. Ei god bok, eit fjell og filmer skuffer aldri. Eg treng ikke ei kvinne for å selv realisere meg, og det trur eg heller ikke at ei kvinne treng menn. Nordmenn har den luksusen at dei kan nyte livet og være "freaks" lenge.

Vet ikke så mye om forhold, men vet godt hvorfor eg er singel. Fordi det er rett og slett digg :gjeiper: :lur::)

Det er jo da åpenbart mange grunner til hvorfor du bør fortsette å være singel ;) hehe

Jeg derimot hadde foretrukket å gjort mine saker i sammen med ei jente - dvs den rette jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i alle Norges 19 fylker. KG har Norges kuleste samling av smileys, man kan jo ikke la være å bruke dem. :hallo::plystre::ironi:

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melchizedek

Vel en ting er sikkert jeg er utentvil den største taper den største freaken største sosiale utskudd på dette forumet.

Tross alt har jeg bare vært i 30 land i Europa. 10 land i Sør Amerika

og 2 i Nord Amerika. Samt 3 i Afrika og 2 i Asia og 2 i Oceania

Ja jeg er en taper og vet du hva jeg er stolt av og være den største FREAK på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Melchizedek
Tenk at dette utviklet seg til å bli en skryte post :sjarmor:

Hva hadde du ventet av en gjeng freaks ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg drar til og med til Vestlandet for å ha meg med sauer, når jeg blir for sexnøden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yspeil

To Kg-menn her har jeg fått bevist er sosiale freaks. Skikkelig freaks og. Synd at kvinneforum tiltrekker seg sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
To Kg-menn her har jeg fått bevist er sosiale freaks. Skikkelig freaks og. Synd at kvinneforum tiltrekker seg sånne.

Hvordan har du fått de bevisene ?.

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...