Gjest sukk Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 kom for ikke så lenge siden hjem fra en 2 ukers ferie på hjemplassen min hos mine foreldre, bor på en annen kant av landet så er derfor ikke ofte hjemme der. dagen etter jeg kom dit hadde jeg fest hjemme hos meg, og det kom en fyr jeg alltid i alle de år visst hvem er men aldri hatt kontakt med, og har sett han lite de siste årene siden han studerer. men vi fant tonen og han er veldig kjekk og øynene hannes er til og smelte av. vi var i slaget begge to og humøret var på topp, vi var også de siste som satt igjen på festen utover morgenen. det endte med roting, og også sex. i dagene etter det så var vi og badet sammen noen ganger, han var på besøk og vi spiste mat, så film og drakk vin o.l. han klarte og sjarmere meg og jeg kjente det kriblet litt når jeg så han og tenkte på han, noe det også gjør litt enda! vi ble enig om at det var en sommerflørt siden vi ikke kommer til og møte hverandre på lenge og han var heller ikke ute etter noe forhold pga studiene, og siden jeg nå har reist hjem hvor jeg bor og han reiser for å studere til høsten. OG jeg har møtt en fyr jeg har hatt kontakt med på nettet som jeg nå "holder på med", og merker som sagt at det kribler litt når jeg enda tenker på sommerflørten. ser på bilder av han og jeg smiler inni meg og lengter tilbake, skulle ønske jeg fikk mere tid sammen med han! men igjen er det jo bra og ikke møte han for å få masse følelser for han, for så å bli skuffet og såret over at det ikke vil bli noe! hvordan glemme??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå