Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:reise: Nå har det seg slik at jeg i lengre tid har vært utrolig betatt, faktisk forelsket i en mann jeg knapt kjenner. Jeg har sagt hei et par ganger men that's it..

Jeg vet hvor han jobber og i hvilken by han bor i...og at han er single, men jeg ANER ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han!!

Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med han, men hvordan skal jeg få det til?

Han pendler med bil en time fra der jeg bor (og han jobber). Så de eneste gangene jeg får et glimt av han er når han farer forbi i bil... :reise:

Hadde jeg visst at han feks var ute i helgene i byen han bor i (som ikke er altfor stor) så hadde jeg faktisk tatt med meg ei venninne dit og prøvd på den måten. Men jeg vet ikke om han noen gang går ut. Vi er begge voksne menneseker og by-turer er nok ikke det som opptar noen av oss noe særlig. Jeg vet at han har en hund som han nok rusler turer med, men hvor, nei det aner jeg ikke. Jeg vil jo ikke stalke han heller da.

Er det noen som har noen kreative forslag til hvordan jeg skal komme i kontakt med denne mannen? (som jeg håper er så fantastisk som jeg tror)

Jeg vil ikke ringe eller sende han mld for sjangsen er stor for at han ikke aner hvem jeg er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilfeldig legge han til på facebook? Med en kommentar som "Er det du som...?" eller "Synes det var noe kjent med deg". Krever kanskje en del mot, og er litt risky (og muligens litt gjennomskuelig?), men den som intet våger, intet vinner;)

NEste gang du går forbi han, kan du stoppe han! BAre tenk ut en samtaleåpner, så du ikke står der "Hei du..! ..Ehh..." :P

Lykke til:)

Skrevet

Hmm... Må spørre først.

Du sier at du har hilst på ham et par ganger. Hvor? I hvilken situasjon?

Jeg tror uansett at det greieste bare er å ta mot til seg og prate med ham. Han biter jo ikke, så hvor ille kan det være? Hvis han stort sett bare kjører forbi deg i bil og bor en time unna så er det jo begrenset hvor ofte du vil måtte treffe ham hvis han avviser deg...

:)

Skrevet
:reise: Nå har det seg slik at jeg i lengre tid har vært utrolig betatt, faktisk forelsket i en mann jeg knapt kjenner. Jeg har sagt hei et par ganger men that's it..

Jeg vet hvor han jobber og i hvilken by han bor i...og at han er single, men jeg ANER ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han!!

Jeg vil så gjerne bli bedre kjent med han, men hvordan skal jeg få det til?

Han pendler med bil en time fra der jeg bor (og han jobber). Så de eneste gangene jeg får et glimt av han er når han farer forbi i bil... :reise:

Hadde jeg visst at han feks var ute i helgene i byen han bor i (som ikke er altfor stor) så hadde jeg faktisk tatt med meg ei venninne dit og prøvd på den måten. Men jeg vet ikke om han noen gang går ut. Vi er begge voksne menneseker og by-turer er nok ikke det som opptar noen av oss noe særlig. Jeg vet at han har en hund som han nok rusler turer med, men hvor, nei det aner jeg ikke. Jeg vil jo ikke stalke han heller da.

Er det noen som har noen kreative forslag til hvordan jeg skal komme i kontakt med denne mannen? (som jeg håper er så fantastisk som jeg tror)

Jeg vil ikke ringe eller sende han mld for sjangsen er stor for at han ikke aner hvem jeg er...

Så kult! :)

Hmm...du kan jo haike med han en dag? du har tilfeldige bilproblemer når han kjører forbi?

Ellers tror jeg sms eller facebook er tingen desverre. Er jo ikke så farlig det da, du kan jo ikke gå glipp av sjansen siden du er så betatt! ;) Er jo bare å sende en melding, selv om han ikke vet hvem du er, blir han 99% såpass nysgjerrig at han ønsker å finne det ut.

Skrevet

Du har vel ikke bare sett han kjøre forbi på veien?

Du må jo ha "funnet han" på en eller annen måte, via venner, jobben, hobby eller noe? Er det mulig å komme i kontakt via måte du fant ut om han på?

Skrevet

Han er hverken på facebook eller twitter. (utrolig nok).

Jeg må nok stille meg langs veien med motorhavari ja, hehe..

Skrevet
Han er hverken på facebook eller twitter. (utrolig nok).

Jeg må nok stille meg langs veien med motorhavari ja, hehe..

Ikke den dårligste idéen jeg har hørt, faktisk!

Pass på å ha på hotpants eller lignende, da:)

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Å så spennende!!

Kjør på med motorhavariplanen og hold oss oppdatert ;)

Skrevet

Hmm...ja.. kanskje det er lurest å stoppe på en rasteplass slik at jeg ikke blir nedkjørt langs veien?

Og tenk så kjedlig hvis noen andre enn han stopper og skal hjelpe til!! :klaske:

Jeg skal se om jeg får det til denne uken...og skal holde dere oppdatert om hvordan det går. Jeg håper bare ikke han har ferie, jeg har ikke sett hen kjøre forbi på en liten stund.

Skrevet
Hmm...ja.. kanskje det er lurest å stoppe på en rasteplass slik at jeg ikke blir nedkjørt langs veien?

Og tenk så kjedlig hvis noen andre enn han stopper og skal hjelpe til!! :klaske:

Jeg skal se om jeg får det til denne uken...og skal holde dere oppdatert om hvordan det går. Jeg håper bare ikke han har ferie, jeg har ikke sett hen kjøre forbi på en liten stund.

Ja, hold oss oppdatert. Stopper noen andre sier du bare "det er i orden nå", og så vifter du de bryskt avgårde hehe. ;)

Skrevet

Ville bare holde dere oppdatert...

Jeg tror han har ferie, så jeg må utsette bilproblemene mine sikkert ei uke til...

Skrevet

Jeg elsker fortellinger om folk som forelsker seg i folk de ikke kjenner, - det pleier jo alltid å gå så bra!

• Liker 1
Gjest jaular
Skrevet
Jeg elsker fortellinger om folk som forelsker seg i folk de ikke kjenner, - det pleier jo alltid å gå så bra!

Aner jeg en viss sarkasme?

Man må jo starte et sted! Du er bare misunnelig, du.. ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Oppsøk ham på jobben og si at du skal i et møte?

Og at du visstnok har kommet feil?

Og mister kaffekoppen?

Skrevet
Ville bare holde dere oppdatert...

Jeg tror han har ferie, så jeg må utsette bilproblemene mine sikkert ei uke til...

Hmm, uflax. Men da får du litt tid på deg til å planlegge "bakholdsangrepet" da ;):lur: hehe.

Gjest dineVibber
Skrevet (endret)

Merk deg registreringsnummeret på bilen.

Send REGNR <registreringsnummer> til 2282. (Når du sender meldingen sløyfer du klammetegnene, men lager et opphold før registreringsnummret). Etter få minutter får du svar med navn og adresse.

Endret av dineVibber

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...