Dolly-Betty Skrevet 13. juli 2009 #1 Del Skrevet 13. juli 2009 En bekjent av meg hadde en dag fått en rar plante på dørstokken da hun kom hjem. Hun antok at det var noen som ville gi den til henne da hun er småbarnsmor med store hage og elsker blomster. Da jeg kom dit i dag synes jeg det lignet merkverdig på en cannabisplante. Jeg har aldri sett en på ordentlig (bare tv og nett), men googlet og googlet i ettermiddag, og ser da at det er mange ulike typer av disse. Fant spesielt et bilde på tv.no som minnet meg om planten(bilde her). Planten til høyre... Hun lurte på om hun skulle kaste den, eller gå til politiet, men det virker jo litt for dumt dersom vi har helt noia og dette er en vanlig annen type plante. Litt teit om noen kommer og sier at de satt en utenlands palmeblomst eller noe der for å være hyggelig, også har hun kastet den... Legger inn et bilde jeg tok. Kanskje noen vet hva slags plante det er...?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Del Skrevet 13. juli 2009 Planten til høyre er ganske forskjellig fra planten til venstre, og det er den til venstre som er en cannabisplante. Jeg får ikke sett bildet av planten til venninna di, men hvis den likner på den til høyre er det kanskje en tomatplante eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juli 2009 Planten til høyre er ganske forskjellig fra planten til venstre, og det er den til venstre som er en cannabisplante. Jeg får ikke sett bildet av planten til venninna di, men hvis den likner på den til høyre er det kanskje en tomatplante eller noe sånt. Både bildet til høyre og venstre skal være cannabisslekta. Det finnes visst mange sorter... Merkelig at noen skulle sette noe sånt på trappa. Det er ikke tomatplante, for det har hun mange av fra før. De har jo en spesiell lukt og ikke sånne rare skudd i toppene. Prøver å legge med bilde på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trikkern Skrevet 13. juli 2009 #4 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Planta har "tagger" i bladene, men de er myyye større enn på ei cannabisplante. Taggene på cannabisplanta er gjerne flere og mindre, samt andre ting som farge ol....... har jeg hørt Link Over er et godt eksempel på et cannabisblad. Bilde endret ihht reglene. Scorpina -mod- Endret 14. juli 2009 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 13. juli 2009 #5 Del Skrevet 13. juli 2009 Er jo bare til å røyke dritten, så får du svar Er ingen ekspert, men tror ikke det er røykbar cannabis du har der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. juli 2009 #6 Del Skrevet 13. juli 2009 Stemmer det Trikken sier. tror ikke dere skal være bekymret om det er cannabisplante. Vis den ligner på det bilde du har lagt ut, så syntes ikke jeg det ligner i det hele tatt. Men som du sier; finnes fler typer. Litt kjipt vis venninnen din har en som virkelig hater hun, sender hun en slik plante, også "tyster" at hun planer noe ulovelig. Men om det er en cannabis plante s¨å må vel den ha spessiel pleie og masse sterkt lys, og vis den ikke blir tatt vare på på riktig måte, vil den nok fort dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå