Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg liker å utvide vennekretsen min. Noen møter jeg gjennom jobb, noen gjennom fritidsaktiviteter og noen på byen. Sist helg jeg var ute møtte jeg en veldig hyggelig mann, han kjenner noen som jeg kjenner, altså de jeg var ute med. Vi utvekslet telefonnummer og ble enige om at vi måtte møtes en dag. Har mye av de samme interessene osv. Jeg er ikke tiltrukket av han på noen måte annet enn at jeg liker han og vil ha han som venn. Men kjæresten min reagerte litt på dette, hvordan vi møttes osv. Vet at dette er noe vi må bli enige om i forholdet, men spør likevel om deres erfaringer. Synes dere jeg har gått over en grense og at det ikke er greit?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Vet ditt nye bekjentskap at du kun er ute etter et vennskapsforhold?
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Ja, det vet han. Ingen som har kommentarer på om dette er en grei måte å bli kjent med andre på når man er i forhold?
Gjest Børge Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Ja du bør ikke ha kontakt med andre menn. Men det vet du vel innerst inne selv. Du kommer til å være utro innen veldig kort tid slik som du frister skjebnen. Nei, hold deg for god til det. Ha en god formiddag da
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 I mitt hode er dette greit i teorien, men det hadde nok sneket seg inn en sjalusifølelse for min del,det hadde vært noe annet hvis han ønsket å inkludere meg også i dette nye bekjentskapet
Gjest gjest teba Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Jeg opplevde noe av det samme, bare omvendt, for kort tid siden. Typen hadde vært leder på en tur, og der blitt kjent med ei jente han plutselig fikk melding av noe uker i etter kant. Dette reagerte jeg på, ble sjalu. Synes dette er litt vanskelig selv, for jeg vil jo gjerne også ha nye venner selv, men bli da altså fort sjalu. (I dette tilfellet endte det med at kjæresten min sa at han ikke skulle ha kontakt med henne mer,da han så at jeg ble litt lei meg, for hun var ikke så viktig for han, sa han) Tenker at en måte å løse det på er å introdusere dette nye bekjentskapet til kjæresten, slik at alle kan være venner. Jeg ville blitt lei meg om min kjæreste skulle ut på cafe med ei jente han nylig hadde møtt, uten meg. DET blir litt feil. Anbefaler deg å snakke med kjæresten din om det, høre hva han synes om saken, og hvordan dere samme kan komme til en løsning som begge to er fornøyd med
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Takk for alle svar. Er enig i at jeg bør forklare dette nærmere til kjæresten min og kanskje ta han med når vi skal møtes. Byen er ofte en sjekkeplass, så det er derfor han reagerer, sa han. Han er litt bekymret for at denne nye vennen min vil noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå