Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

La oss si at det ble 100% bevist at man blir gjenfødt og at man får straff eller belønning etter hvor godt menneske (hva nå det er?) man har vært.

F.eks er du et dårlig menneske så kan bli født som et menneske som lever i krig for eksempel og opplever mye vondt.

Ville det forandret ditt syn på livet og måten du nå lever på? Ville du levd som du gjør nå eller ville du gjort alt du kunne for å prøve å være et godt menneske (hvis du ikke alt gjør det).

Og hva slags godt menneske ville du prøvd å vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg ville nok ikke forandret meg stort. Jeg ville vært akkurat samme drittsekken som jeg er per idag. Man får allikevel belønning i det daglige for å være grei, og pes for å være slem. Når det ikke holder for å forandre personlighet, så vet jeg faen hva som er nok, jeg.

Gjest penguinlakris
Skrevet

Nei, jeg tviler på at jeg hadde gjort ting veldig annerledes. Med mine fremtredende empatiske evner går jeg rundt og tenker at dette veier opp for de ugjerningene jeg måtte gjøre. Huff. Så naiv er jeg faktisk. Og jeg tenker at hvis Gud fantes(for det gjør h*n jo ikke) så håper jeg for Guds skyld at han ville vært 'uendelig god' nok til å se forbi mine mangler.

Skrevet

Jeg prøver generelt å være snill. Bortsett fra på KG.

Gjest VinglePetter
Skrevet
Jeg prøver generelt å være snill. Bortsett fra på KG.

Første spørsmål St.Peter stiller ved perleporten er hvordan du oppførte deg på KG. Fakta Faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...