Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg er så utrolig glad at jeg nesten bare har til å hyle! Jeg har ventet så lenge og nå skjer det endelig. For en gangs skyld er jeg utålmodig for å få mensen for først etter det kan jo prøvingen kan begynne. Har noen her noen forslag til hvordan jeg kan få tiden til å gå? Jeg tar forresten folat. Ble anbefalt en salgs multivitamintablett på helsekosten og inneholder riktig mengde folat. Jeg vet ikke om det er den eller tanken på at det som skal skje som gir meg så mye energi, men jeg føler meg virkelig sprudlende. Har jeg blitt fullstendig gal eller er det noen som kjenner seg igjen?
LindaL Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Kjenner meg heeelt igjen!!!kiling i magen,lykke til!!!!! Og folat er bra ja :-)
Mayami Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Det er akkurat sånn det skal være! Gratulerer med beslutningen - og lykke til videre!
Neytiri Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 ja kjenner meg der igjen også....deilig følelse og ja masse energi....velkommen i klubben og lykke til
Gjest LilyBie Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Kjenner meg veldig igjen. Jeg sluttet på pillen i forrige uke. Er veldig utålmodig etter å ha ventet lenge på dette, så jeg smører et tykt lag med tålmodighet og venter i spenning...
Hønemora Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 skal du være Håper ventingen blir kortvarig for deg... Vil nok tro at de aller fleste her inne vil kjenne seg igjen slik du har det nå... Jeg hadde det vertfall slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå