factory girl Skrevet 13. juli 2009 #1 Del Skrevet 13. juli 2009 Nåå er jeg ganske lei av min situasjon, jeg har gått ut med en i tre måneder og etter min oppfattelse har det gått veldig fint.. Vi har truffet hverandre 3 ganger i løpet av tre måneder, jeg besøkt ham og han meg, vi har bodd på hotell utenbys sammen, var utrolig fint. Problemet er at jeg blir så usikker avogtil, vi snakker nesten aldri på telefonen men sender melding hver dag, men avogtil kan han bli stille i 2-3 dager uten å sende en melding og så sende en melding og spørre hvorfor jeg er så stille?? Selv om jeg har sendt han mld uten å få svar.. Jeg blir alltid glad når vi snakkes og han sier han savner meg osv. Nå skal han komme på besøk til meg og han sier stadig at vi må avtale når han skal komme osv, men når jeg ta opp når han skal komme ungår han spm litt.. Han har en veldig travel jobb, der han pendler fra to land og bor halve måneden borte. Det går ikke så bra på jobben, han snakker mye om at han vil flytte hit og prøve å få seg jobb her som han tror han lett vil få.. Han spøker om å gifte oss osv, så jeg synes det går veldig bra.. Har kjent ham leenge (2 år).. Men jeg vil ikke virke masete og ta opp ting og spørre hvorfor han blir stille avogtil, det kan jo virke som en bagatell men jeg føler bare at jeg blir litt usikker avogtil :-( liker han meg virkelig? hvor står vi?? huff, som nå har jeg ikke hørt fra ham siden lørdag og jeg synes det er såå kjipt! Hva synes dere om denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #2 Del Skrevet 13. juli 2009 Nåå er jeg ganske lei av min situasjon, jeg har gått ut med en i tre måneder og etter min oppfattelse har det gått veldig fint.. Vi har truffet hverandre 3 ganger i løpet av tre måneder, jeg besøkt ham og han meg, vi har bodd på hotell utenbys sammen, var utrolig fint. Problemet er at jeg blir så usikker avogtil, vi snakker nesten aldri på telefonen men sender melding hver dag, men avogtil kan han bli stille i 2-3 dager uten å sende en melding og så sende en melding og spørre hvorfor jeg er så stille?? Selv om jeg har sendt han mld uten å få svar.. Jeg blir alltid glad når vi snakkes og han sier han savner meg osv. Nå skal han komme på besøk til meg og han sier stadig at vi må avtale når han skal komme osv, men når jeg ta opp når han skal komme ungår han spm litt.. Han har en veldig travel jobb, der han pendler fra to land og bor halve måneden borte. Det går ikke så bra på jobben, han snakker mye om at han vil flytte hit og prøve å få seg jobb her som han tror han lett vil få.. Han spøker om å gifte oss osv, så jeg synes det går veldig bra.. Har kjent ham leenge (2 år).. Men jeg vil ikke virke masete og ta opp ting og spørre hvorfor han blir stille avogtil, det kan jo virke som en bagatell men jeg føler bare at jeg blir litt usikker avogtil :-( liker han meg virkelig? hvor står vi?? huff, som nå har jeg ikke hørt fra ham siden lørdag og jeg synes det er såå kjipt! Hva synes dere om denne situasjonen? Skal det bli noe greie på det så må han få seg jobb og flytte dit så snart som mulig. Men det er jo allikevel ingen garanti når dere bare har truffet hverandre 3 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juli 2009 #3 Del Skrevet 13. juli 2009 Vi har truffet hverandre 3 ganger i løpet av tre måneder. Han spøker om å gifte oss osv, så jeg synes det går veldig bra. Har kjent ham i 2 år. Men jeg vil ikke virke masete og ta opp ting og spørre hvorfor han blir stille. Hva synes dere om denne situasjonen? Jeg synes ikke noe om den. Den er uakseptabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #4 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg synes ikke noe om den. Den er uakseptabel. På hvilken måte mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_factorygirl_* Skrevet 13. juli 2009 #5 Del Skrevet 13. juli 2009 Synes det er rart om han ikke skulle være intressert i meg, for vi har det fantastisk sammen og han har spurt meg å være med på reise med et vennepar av ham, og skal besøke ham, vi skal møtes også om to uker og evt en gang før de to ukene.. Jeg blir bare usikker når han ikke svarer på meldinger avogtil (Selv om jeg vet han er ganske travel)... Men det kan gå to dager før vi snakkes igjen avogtil.. Han virker å bry seg og når vi er sammen er han helt fantastisk og virker ikke å bare være ute etter sex.. Han er en moden mann og jeg føler han er en mann jeg kan satse på..Hvorfor tuller ham om giftemål og å flytte til hjembyen min om han ikke er intressert? han sier han har begynnt å se etter jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #6 Del Skrevet 13. juli 2009 Synes det er rart om han ikke skulle være intressert i meg, for vi har det fantastisk sammen og han har spurt meg å være med på reise med et vennepar av ham, og skal besøke ham, vi skal møtes også om to uker og evt en gang før de to ukene.. Jeg blir bare usikker når han ikke svarer på meldinger avogtil (Selv om jeg vet han er ganske travel)... Men det kan gå to dager før vi snakkes igjen avogtil.. Han virker å bry seg og når vi er sammen er han helt fantastisk og virker ikke å bare være ute etter sex.. Han er en moden mann og jeg føler han er en mann jeg kan satse på..Hvorfor tuller ham om giftemål og å flytte til hjembyen min om han ikke er intressert? han sier han har begynnt å se etter jobb.. Ja, som sagt - hvis han virkelig skaffer seg jobb der så er det selvfølgelig et godt tegn Bare pass deg så det aldri ender opp i noe mer enn tomt prat. Det er utrolig hvor lenge tomt prat kan vare altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #7 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja, som sagt - hvis han virkelig skaffer seg jobb der så er det selvfølgelig et godt tegn Bare pass deg så det aldri ender opp i noe mer enn tomt prat. Det er utrolig hvor lenge tomt prat kan vare altså! Men vi har bare vært på 3 dater så langt da, litt tidlig å flytte sammen nå da synes jeg, vi er ikke et par enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #8 Del Skrevet 13. juli 2009 Men vi har bare vært på 3 dater så langt da, litt tidlig å flytte sammen nå da synes jeg, vi er ikke et par enda.. Ja, og derfor kan det jo virke litt merkelig at han allerede prater om flytte dit. Men hva vet jeg ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. juli 2009 #9 Del Skrevet 13. juli 2009 På hvilken måte mener du? Går lenge mellom hver gang han tar kontakt, møttes få ganger, han virker uinteressert, du er usikker på ham, ingen god kommunikasjon - og: ;han vil gifte seg. For en sjarmør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_factorygirl_* Skrevet 13. juli 2009 #10 Del Skrevet 13. juli 2009 Går lenge mellom hver gang han tar kontakt, møttes få ganger, han virker uinteressert, du er usikker på ham, ingen god kommunikasjon - og: ;han vil gifte seg. For en sjarmør? Ok, kanskje du har har rett.. Kanskje jeg skal bare kutte ut ham da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #11 Del Skrevet 13. juli 2009 Ok, kanskje du har har rett.. Kanskje jeg skal bare kutte ut ham da... Bruk magefølelsen din og litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_factorygirl_* Skrevet 13. juli 2009 #12 Del Skrevet 13. juli 2009 Bruk magefølelsen din og litt tid ja takk, har en bra magefølelse på ham men samtidig blir jeg usikker, fordi jeg har gått ut med idioter før. Ble litt dårlig av å tenke på at han faktisk kan være en sjarmører, og det gjorde litt vondt.. Er det jeg som er naiv? Selv avstanden burde han vel tatt kontakt hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #13 Del Skrevet 13. juli 2009 ja takk, har en bra magefølelse på ham men samtidig blir jeg usikker, fordi jeg har gått ut med idioter før. Ble litt dårlig av å tenke på at han faktisk kan være en sjarmører, og det gjorde litt vondt.. Er det jeg som er naiv? Selv avstanden burde han vel tatt kontakt hver dag? Om ikke hver dag så hvertfall annenhver dag ;-) Du fortjener da en mer hengiven mann enn dette! En som er hos deg der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. juli 2009 #14 Del Skrevet 13. juli 2009 ja takk, har en bra magefølelse på ham men samtidig blir jeg usikker, fordi jeg har gått ut med idioter før. Ble litt dårlig av å tenke på at han faktisk kan være en sjarmører, og det gjorde litt vondt.. Er det jeg som er naiv? Selv avstanden burde han vel tatt kontakt hver dag? Du kan konfrontere ham med det - spør ham over tlfen direkte hvorfor han ikke tar kontakt hver dag. Dermed får du en sterkere magefølelse i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_factorygirl_* Skrevet 14. juli 2009 #15 Del Skrevet 14. juli 2009 Du kan konfrontere ham med det - spør ham over tlfen direkte hvorfor han ikke tar kontakt hver dag. Dermed får du en sterkere magefølelse i hvert fall. Nei faktisk tenker jeg å bare la ham bli bekymret over hvorfor jeg ikke tar kontakt med ham, jeg skal ikke kontakte ham, svare ham sent osv.. Er ganske nedenfor idag pga dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. juli 2009 #16 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei faktisk tenker jeg å bare la ham bli bekymret over hvorfor jeg ikke tar kontakt med ham, jeg skal ikke kontakte ham, svare ham sent osv.. Er ganske nedenfor idag pga dette.. Planen din høres bra ut i hvert fall. Men når det kommer til stykke så bør du uansett avkreve ham svar mener nå jeg. Prøv å gjøre og tenke på noe annet - kjærlighet i motvind er bare sånn dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå