Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er min første pillefrie dag etter 8 år med p-piller. Vi gifter oss i løpet av august, og regner med at jeg får min første eggløsning en eller annen gang i løpet av bryllupsreisen. Vi er 25 og 27 år gamle, er ferdig utdannet og har jobbet i en god stund. I vinter kjøpte vi leilighet med 2 soverom, så nå mangler det bare en liten en som kan bo på det ekstra soverommet... Vi har ikke tenkt å stresse med temping og eggløsningstester (i allefall ikke enda), så vi får bare se hva som skjer! Vurderer å starte graviditetsdagbok, får se utover høsten. Lykke til alle dere andre som prøver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hørtes da bra ut!

Lykke til med prøvingen!!

Skrevet

Lykke til som prøver!

Vi giftet oss i mai og har nettopp startet prøvingen.

Sender bli-gravid-vibber din vei :)

Skrevet

Åååå!!! Jeg også :D

Første pillefrie dag på 14år!!! Er 29 og har ingen fra før, men nå er det så riktig som det bare kan bli!

Tenker også på å starte dagbok, og synes det er ok å komme inn på KG for å spørre og fortelle ting (iom. at det er hemmelig for alle andre enda).

Lykke til Eliza, vi får holde hverandre oppdatert :wink:

Skrevet

Så morsomt Rioja! Blir spennende å se om vi lykkes før jul! Hadde jo vært en fin julegave da... Har veldig lyst til å skrive dagbok, det må jo være flott å kunne finne den fram og kanskje lese den igjen når man venter sin nr. 2?

Noe helt annet: hvordan får dere til å skrive med fet skrift/annen farge i signaturen deres? Fant ikke ut av det jeg...

Skrevet

Lykke til!

Håper det klaffer snart, da...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...