Eliza Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 I dag er min første pillefrie dag etter 8 år med p-piller. Vi gifter oss i løpet av august, og regner med at jeg får min første eggløsning en eller annen gang i løpet av bryllupsreisen. Vi er 25 og 27 år gamle, er ferdig utdannet og har jobbet i en god stund. I vinter kjøpte vi leilighet med 2 soverom, så nå mangler det bare en liten en som kan bo på det ekstra soverommet... Vi har ikke tenkt å stresse med temping og eggløsningstester (i allefall ikke enda), så vi får bare se hva som skjer! Vurderer å starte graviditetsdagbok, får se utover høsten. Lykke til alle dere andre som prøver!
Nanella Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 Ja, det hørtes da bra ut! Lykke til med prøvingen!!
meta Skrevet 1. august 2003 #3 Skrevet 1. august 2003 Lykke til som prøver! Vi giftet oss i mai og har nettopp startet prøvingen. Sender bli-gravid-vibber din vei
Rioja Skrevet 1. august 2003 #5 Skrevet 1. august 2003 Åååå!!! Jeg også :D Første pillefrie dag på 14år!!! Er 29 og har ingen fra før, men nå er det så riktig som det bare kan bli! Tenker også på å starte dagbok, og synes det er ok å komme inn på KG for å spørre og fortelle ting (iom. at det er hemmelig for alle andre enda). Lykke til Eliza, vi får holde hverandre oppdatert
Eliza Skrevet 1. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2003 Så morsomt Rioja! Blir spennende å se om vi lykkes før jul! Hadde jo vært en fin julegave da... Har veldig lyst til å skrive dagbok, det må jo være flott å kunne finne den fram og kanskje lese den igjen når man venter sin nr. 2? Noe helt annet: hvordan får dere til å skrive med fet skrift/annen farge i signaturen deres? Fant ikke ut av det jeg...
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #7 Skrevet 1. august 2003 Lykke til! Håper det klaffer snart, da...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå