Gå til innhold

Har kuer klitoris?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

På listen over ting jeg ikke har satt meg inn i kommer det der høyt.

Man har vært av den oppfatning at bare mennesket, samt en eller to primatarter og muligens delfiner, utfører seksuelle handlinger av andre årsaker enn bare det å formere seg, og at dyr for øvrig har sex av rent instinkt.

Det finnes faktisk dyrearter som har sex selv om reproduksjon er umulig. For eksempel så inviterer hunkjønnet hos noen fuglearter hankjønnet til sex selv etter at de har lagt egg. Dette er et biologisk 'triks', der de lurer hankjønnet til å ta seg av avkom han ikke er far til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

selvfølgelig har kuer klitoris, det er ikke noe å lure på en gang.

det som er det virkelig store spørsmålet i denne sammenheng, er om kuer har et G-punkt, og i såfall hvor sitter det, og kan kuer få spruteorgasme ved stimulering av dette punktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg stopper aldri å forundre meg over hvilke temaer som blir tatt opp på diverse forumer. :fnise:

De fleste dyr har vel klitoris. Det er jo en del av kjønnsorganet. Men hvorvidt de får direkte nytelse av det, er vel en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de har du link til her? Hvordan vet en forsker om kua ikke nyter det?

De fylte ut et spørreskjema, vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det virkelig sant at hunkatten ikke nyter parringa, men hannkatten gjør det? Hvorfor den forskjellen mellom kjønnene,det er jo diskriminering? Stakkars hunnkatter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...