Jinx Skrevet 2. august 2003 #21 Skrevet 2. august 2003 :kysse: Skjønner godt at du er deppa, men du... jeg er mye kortere enn deg :oops:
Gjest Tex Skrevet 2. august 2003 #22 Skrevet 2. august 2003 :kysse: Skjønner godt at du er deppa, men du... jeg er mye kortere enn deg :oops: He he he hvis du er sånn omtrent 160 cm passer kjolen deg sikkert glimrende...... (Spørs om du får meed deg magen, da.... )
Jinx Skrevet 2. august 2003 #23 Skrevet 2. august 2003 Kan vente med å bruke den til magen er borte jeg skjønner du
Edie Skrevet 2. august 2003 #24 Skrevet 2. august 2003 *trøsteklemme* Dette går nok helt sikkert bra til slutt. Men allikevel sikkert utrolig irriterende akkurat nå. Håper du får fiksa kjolen på en eller annen måte, er innmari fin den du har valgt deg ut nemlig!
Gjest Embla s Skrevet 2. august 2003 #26 Skrevet 2. august 2003 :o Da skjønner jeg jo hvorfor du er deppa *Klapper Tex på kinnet og klemmer* Det ordner seg, men så forbannet irriterende og trist.. Fortell hvordan det går da! *tommelen opp*
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #27 Skrevet 2. august 2003 Da trenger du en skikkelig Blåmannjansk klem. Holder en knapp på tipset om sy-damen da. Utrolig hva de kan få til. Hvis ikke du kan retunere den da. Er selv gift og har vært i gjennom alle disse "damekrisergiftetingene" jeg og på en måte. Skjønner hvordan du har det, og klemmer i vei.
Marianne Skrevet 3. august 2003 #28 Skrevet 3. august 2003 Mange klemmer fra meg og tex, men kanskje du finner en nydelig kjole i København, skulle ikke du dit snart. Du blir en nydelig brud tex uansett du og du finner nok en drømmekjole skal du se
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå