Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 I dag kom endelig kjolen min fra England. I fire måneder har jeg ventet. Den passer ikke. Den er for kort !!! Og det er ikke mulig å sy den ned. I butikken sa de at det var en konstruksjonsfeil, og det var ikke noe vanskelig å se, for underskjørtet hang litt nedenfor selve kjolen..... Jeg er knust. Fullstendig. :cry: Og alle dere som klager over at jeg er tidlig ute: HA HA HA !!! Skal jeg ha en ny og lik kjole tar de fire ***** nye måneder!!!!! (er litt irritert også kjenner jeg) Men sørvissen hos Kristin er fremdeles upåklagelig. De er fantastiske, og holdt ut med meg i to timer og gjennom ørten andre kjoler. Men jeg er fremdeles deppa.........
Gjest Tabby Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 Å så leit Tex. Du som har gått og ventet på denne kjolen så lenge. Er det mulig det da? Kan de ikke klage til fabrikanten da? Du skal vel ikke lide for at de ikke klarer å lage kjolen skikkelig? Hadde du betalt for den allerede får du vel pengene tilbake? Men at det er mulig å lage kjolen så underskjørtet henger nedenfor uten å se at noe er galt er langt utenfor hva jeg fatter. Lykke til med den videre jakten på kjolen da, enten du får en ny og maken eller velger en annen.
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #3 Skrevet 1. august 2003 Joda, jeg kan få igjen penger eller velge meg en ny kjole eller bestille en ny.... Men jeg har ventet leeeeenge, i fire måneder, og var så innstilt på at det skulle være i orden nå.... Må vente fire nye mnd på eventuell ny kjole..... *deppa* Ser nok lysere på ting i morgen...... :cry: Tusen takk for oppmuntringen, Ca. ..... :blunke:
jamjam Skrevet 1. august 2003 #4 Skrevet 1. august 2003 Åh.. den som du har ventet såååå på.. Men siden det er produksjonsfeil,må de jo ta det på sin kappe vel??? Selv om det blir flere nye måneder å vente da.. :cry: Godt det finnes serviceinnstilte mennesker i hvertfall,som gjør dagen litt lettere å bære Håper alt ordner seg til det beste.. Og det litt fort!
Gjest Tabby Skrevet 1. august 2003 #5 Skrevet 1. august 2003 Uff jeg har vondt av deg nå. Klart man blir skuffet og irritert når noe slikt skjer. Jeg hadde vel blitt fly forbannet jeg. Gruer meg litt til jeg skal bestille, og spes siden det blir over nettet og da. Men da er det godt å ha god tid på seg. Du får tenke godt igjennom hva du vil gjøre nå da. Og du kan være sikker på at det samme ikke skjer igjen, om du velger å bestille en ny kjole i samme modell sier nok salongen fra at de skal være ekstra nøye denne gangen. *stor trøsteklem*
Junebug Skrevet 1. august 2003 #6 Skrevet 1. august 2003 Jeg skjønner godt at du ble skuffet - men gifter ikke du deg i mai neste år? Det er god tid til å bestille en ny kjole når det er bestillingstid på fire måneder. Men som sagt jeg skjønner at du er lei deg, særlig når du har vært så tidlig ute for å unngå stress. Tror alle som gifter seg blir stresset uansett hvor lenge de har planlagt bryllupet, har en mistanke om at man ikke du blir ordentlig gift uten alt stresset
Gjest *nurket* Skrevet 1. august 2003 #7 Skrevet 1. august 2003 Huff, skjønner godt at du er skuffet. Bedre å være tidlig ute. Jeg har også kjøpt kjolen min allerede, selv om vi ikke gifter oss før august 2004.
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #8 Skrevet 1. august 2003 Tusen takk alle sammen.... Joda vi har god tid... men det var liksom meningen at alt stæsjet mitt skulle være i orden nå.... Jeg kommer nok ikke til å bestille en ny og lik kjole. Orker ikke å gå i fire nye måneder og vente... Tipper jeg tar meg en dag og prøver det de har i ro og mak..... ER litt deppa ennå men ikke så mye som jeg ville trodd i går at jeg skulle bli idag hvis jeg visste i går det jeg vet idag... :blunke:
-ida- Skrevet 1. august 2003 #9 Skrevet 1. august 2003 Skjønner at du er deppa!! Vi bare gi deg en bli glad igjen klem!!
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #10 Skrevet 1. august 2003 Skjønner at du er deppa!! Vi bare gi deg en bli glad igjen klem!! Tusen takk! Har kost meg gjennom nok en jentefilm (leagally blonde), passe intetsigende og perfekt for kvelder som denne.... Har det bedre nå, skal ta med meg mamma og kjøpe ny kjole når hun kommer hjem fra ferie om en uke.... :blunke:
cappocino Skrevet 1. august 2003 #11 Skrevet 1. august 2003 Uff det var trist!!!! Trøsteklem til deg :kysse: (ikke kyss, men klem, synd det ikke finnes klemme ikoner)
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #12 Skrevet 1. august 2003 synd det ikke finnes klemme ikoner ENIG!! Gryyyyyy !!!!!!!!!!! Heeeeeegeeeeeeeeeee !!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå