factory girl Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Nåå er jeg ganske lei av min situasjon, jeg har gått ut med en i tre måneder og etter min oppfattelse har det gått veldig fint.. Vi har truffet hverandre 3 ganger i løpet av tre måneder, jeg besøkt ham og han meg, vi har bodd på hotell utenbys sammen, var utrolig fint. Problemet er at jeg blir så usikker avogtil, vi snakker nesten aldri på telefonen men sender melding hver dag, men avogtil kan han bli stille i 2-3 dager uten å sende en melding og så sende en melding og spørre hvorfor jeg er så stille?? Selv om jeg har sendt han mld uten å få svar.. Jeg blir alltid glad når vi snakkes og han sier han savner meg osv. Nå skal han komme på besøk til meg og han sier stadig at vi må avtale når han skal komme osv, men når jeg ta opp når han skal komme ungår han spm litt.. Han har en veldig travel jobb, der han pendler fra to land og bor halve måneden borte. Det går ikke så bra på jobben, han snakker mye om at han vil flytte hit og prøve å få seg jobb her som han tror han lett vil få.. Han spøker om å gifte oss osv, så jeg synes det går veldig bra.. Har kjent ham leenge (2 år).. Men jeg vil ikke virke masete og ta opp ting og spørre hvorfor han blir stille avogtil, det kan jo virke som en bagatell men jeg føler bare at jeg blir litt usikker avogtil :-( liker han meg virkelig? hvor står vi?? huff, som nå har jeg ikke hørt fra ham siden lørdag og jeg synes det er såå kjipt! Hva synes dere om denne situasjonen?
Gjest Gjest_dulle_* Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Hei. Dette er ganske klassisk sortf of... Altså, jeg kjenner meg hvertfall igjen. I begynnelsen er det alltid litt usikkerhet, misforståelser og overtolkning, fakta er at han kanskje ER usikker og vinglete, eller det kan liksågodt være at du overtolker litt Det virker jo som han er interessert, men kan også være at han blir litt stressa hvis han føler det går for fort frem (typisk gutter...) Mitt tips vil enkelt, og vanskelig nok være å bare slappe av litt, og ikke stress han hvertfall, hvis han absolutt ikek er interessert så vil du jo merke det rimelig fort..
Gjest Gjest_factorygirl_* Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg føler meg på at han liker meg, og når vi er sammen er han en riktig gentleman, vi har det så fint sammen.. Vi går på museumer, han tar meg ut på fine resturanter og spanderer på alt, får aldri betale noe selv.. Vi pleier å reise og bo på hotell i det landet han jobber i, eller at han kommer hit på besøk. Så nå var det snakk om at han skulle komme denne helgen, men han kunne ikke pga det går veldig dårlig på jobben han har hektisk jobb, vi har avtalt ihvertfall å møtes om to uker, og han ville komme en tur hit før den gangen.. Jeg hører avogtil ikke fra ham på 2-3 dager og han sender en mld og beklager at han har vært stille da men han stresser veldig (mye reising)... Så sier han at han virkelig liker meg, og vi har egentlig vært intressert i hverandre i to år.. Problemet er at jeg blir sittende og såå såret når jeg ikke hører fra ham på 2-3 dager og jeg begynner å bekymre meg for om han virkelig er intressert i meg, fordi man hører jo at en fyr er aldri for "opptatt" til å kontakte den han er intressert i?
Gjest Gjest_Astrid_* Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 Og du vet at han bor alene og ikke har andre dame-forpliktelser enn deg? I så fall er det bare jobb, stress og usikkerhet- høres slitsomt ut med mye reise i jobben- de jeg kjenner som reiser mye er litt ute av sirkulasjon i noen dager når de henter seg inn.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Og du vet at han bor alene og ikke har andre dame-forpliktelser enn deg? I så fall er det bare jobb, stress og usikkerhet- høres slitsomt ut med mye reise i jobben- de jeg kjenner som reiser mye er litt ute av sirkulasjon i noen dager når de henter seg inn. Ja det vet jeg, jeg har sett både bilder av huset og han har invitert meg dit i august, får treffe familien hans, og han har også invitert meg med langweekend med et vennepar av ham, har hørt han har nevnt meg i telefonen til vennene hans. Han sier selv han blir veldig fjern når hn er stresset.. Det er en mulighet for at han mister jobben nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå