Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Hei, hei... Trenger litt hjelp!!!! Jeg har masse kviser, men jeg har ingen i ansiktet (heldigvis) men masse på baksiden av låra. Jeg har veldig kraftig hårvekst og må barbere lårene også. Jeg bruker altid skrubb etterpå og vibratorrens etter det.. Noen som har et godt forslag på noe jeg kan prøve?
Gjest Purple Diamond Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Er ikke sikker på om det vil hjelpe, men kanskje du skulle prøve å skrubbe før du barberer? Min hud er i hvert fall mer sensitiv etter barbering, så jeg skrubber alltid før jeg barberer. Mulig det kan hjelpe, sammen med en god fuktighetskrem til slutt:)
Mamalama Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kan tenke meg at barberingen bidrar til problemet, så jeg ville kuttet ut barberingen og heller fått vokset lårene. Litt kjipt den perioden hårene gror ut, men jeg tror det vil gagne deg på sikt. Eventuelt prøve laser for å fjerne hårene permanent om du har råd til det?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg kan tenke meg at barberingen bidrar til problemet, så jeg ville kuttet ut barberingen og heller fått vokset lårene. Litt kjipt den perioden hårene gror ut, men jeg tror det vil gagne deg på sikt. Eventuelt prøve laser for å fjerne hårene permanent om du har råd til det? Takk for svarene :-) får prøve etter sommeren å vokse å se om det hjelper. Laser bruker jeg i ansiktet og det går aldri bort, har brukt det nå i 2 år 1 gang i måneden. Det bare minsker problemet, men man blir aldri kvitt det. Får prøve i sommer å skrubbe før :-) Takk igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå