Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Eh, altså, hvordan får dere til å gjøre nr.2 hos en ny kjæreste? Sånt er jo flaut Later dere som ingenting, spøker dere om det, eller hva gjør dere?
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Gjør det du må,ikke sunt å holde det inne hvertfall. Trenger man kommenter det i det hele tatt da? Kjærester pleier jo ikke folge med en inn på toalettet for å sjekke hva man gjør der ?
sleazejenta Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 enkelt og greit, gå inn på toalettet, lås døra og gjør det man skal. Sist jeg sjekket så er det da helt normalt å gå på do, så trenger jo ikke å være noe styr med det
Gjest Maxtor Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Bare gå på do, du... Du trenger ikke akkurat si "Nå skal jeg BÆSJE!" først....=Þ
Gjest Gjest_Emeline_* Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Hmm.. Synes dere tar litt litt på dette. Jeg "holder" med det TS. "hva gjør man:S" Si hvis dere sitter å ser på film, så må man, jaa..Rett og slett bæsje. Hva om det er helt stille i rommet? Og badet er ganske nærmt. I tillegg til at han sitter å venter på deg. Du sier jo bare "jeg skal på do jeg". I tillegg til dette, så lukter det jo. Hva om han skal inn der etterpå? Lukten går jo ikke akkurat bort.. What to do???? Synes dette er ganske flaut jeg.. Og når jeg bor hos kjæresten min i helgen så prøver jeg å få gått på do samtidig som jeg skal dusje. Så går jeg på do mens dusjen er på, så får lukten tid til å gå vekk mens jeg dusjer også.... Men kan jo klart ikke gjøre dette hver gang.. Hva gjør dere?? "Jenter gjør jo liksom ikke sånt"
Gjest Gjest_emeline_* Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Litt LETT på dette skulle det stå da.
Riskrem Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Hehe jeg tenker akkurat det samme, TS! Jeg synes det er dritflaut å måtte gjøre nr. 2 hos kjæresten, selv om vi har vært sammen i fem måneder. Prøver å gjøre det hjemme eller ute, men i dag bare "måtte" jeg gjøre det hos ham for første gang. Han spilte heldigvis høy musikk i stuen, så man kunne ikke høre så mye. I tillegg kan man krølle sammen litt papir og legge det i do slik at man ikke hører noen ekle lyder
Veronica88 Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Kan jeg bare spørre dere som synes dette er et problem om hvor GAMLE dere er? Jeg tipper dere er under 20? Ihvertfall håper jeg det? Dere vet at kjæresten deres også BÆSJER ikke sant? ALLE GJØR DET. Så hvorfor pokker skal noen bry seg? Vær trygg på det, og dere selv. Gå og drit av hjertens lyst, og hvis han kommenterer det, slå opp. Seriøst. Man er ikke noen god kjæreste om man ikke godtar at jenta går på do en gang iblant hun også!! Jeg har aldri hatt problemer med dette her. Jeg har en trøblete mage også, så må jeg så må jeg. Det sier jeg også. "Magen min er ikke alltid helt bra, og idag er det ille, så jeg stikker på do litt jeg.." og det er heller ikke usansynlig at jeg må flere ganger på en dag også. Vet du hva kjæresten min sa om det? "Javel, må du så må du!". For vi mennesker er faktisk sånn, vi må faktisk få ut noe en gang i blant. Ikke hold det inne. Ikke la være å spise. La naturen gå sin gang og seriøst, det er verre ting å være redd for. Voks opp litt ;-)!
Gjest Invicta Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Det er helt naturlig å bæsje. Og som bestemor sa: "Det er bedre å slippe en fis enn å sprenge en tarm". Gjelder for bæsj også den Hvis du er redd for lukta, så ta med deg en exit eller en sånn one touch eller noe. Legg papir nedi toalettet så plasker det ikke heller. Lykke til Endret 13. juli 2009 av Invicta
ninuska_ Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Hvis dere ser film, er det bare å si "Kan vi sette på pause, jeg må gå på toalettet". Hvis du er redd for at han kan høre det i naborommet, sett på kranen eller legg litt toalettpapir i bunn av doskåla. Det er ikke verre enn det. Jeg tviler på at kjæresten din sitter i sofaen og tenker "Turn-off, nå var hun sikkert og bæsjet." Endret 17. desember 2015 av ninuska_
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Eh, altså, hvordan får dere til å gjøre nr.2 hos en ny kjæreste? Sånt er jo flaut Later dere som ingenting, spøker dere om det, eller hva gjør dere? Er vel ikke noe problem, om typen din bryr seg om det så har han jo STORE problemer. Er jo helt uholdbart i lengden om du skal fly rundt å måtte være unormal - dvs. ikke gå på do. Fleste gutter, meg selv inkludert, syns nok det uansett er kulere med en jente som har et litt mer naturlig og avslappet forhold til de tingene der, kontra en stakker som sitter og holder seg i 10 timer fordi hun er hos typen. Når han er kjæresten din, må du vel kjenne han godt nok til at sånt type ting ikke er noe stress.
kevlar Skrevet 13. juli 2009 #12 Skrevet 13. juli 2009 Hva!? Mener dere å si at kvinner bæsjer!? Snakk om å knuse alle visjoner om at det kun kommer ut blomster og sommerfugler av kvinnens kropp
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 #13 Skrevet 13. juli 2009 Hva!? Mener dere å si at kvinner bæsjer!? Snakk om å knuse alle visjoner om at det kun kommer ut blomster og sommerfugler av kvinnens kropp Farlig å spøke med Kevlar, virker jo som noen jenter faktisk TROR at vi gutter tenker på den måten hehe.
Dolly-Betty Skrevet 13. juli 2009 #14 Skrevet 13. juli 2009 Leste en bra artikkel om nettopp dette i svensk aftonblad fra 2001 - ser her. Jeg har kommet over terkelen der jeg ikke tørr å gjøre det i huset til kjæresten min. Men synes det er verst om jeg har vært oppe om natta for å gjøre det, og lagt med stille etterpå... Og neste morgen vil han ha sex. Føler meg skikkelig ekkel og urenslig da. Har mange problemer med det? Men tilbake til doproblemet... Tidligere måtte jeg legge papir i do og sitte og knipe igjen hvis jeg hørte han i trappa. Jeg pleier ikke å låse døra, for synes det virker rart hvis han hører det. Han braser aldri rett inn med mindre han hører jeg er i dusjen eller noe likevel... Selv er han typen som tisser med døra åpen og gjør 2ern bak låst dør. Fatter ikke at han må låse døra hjemme hos seg selv når det bare er oss to der. Jeg har liksom ikke tenkt å gå inn der da. Skjønner jo hva han skal når han lukker døra... Han gjør det jo sjelden ellers. Men jeg får det ikke til å fise foran han enda vi har vært sammen snart to år... Han gjør det ofte da. Men tror jeg klarer å bryte barrikadene når vi flytter sammen med tiden.. Vi er 29 jeg er 23 årene... Men les artikkelen jeg viser til i starten. Det hjelper!!!
kristian82 Skrevet 13. juli 2009 #15 Skrevet 13. juli 2009 . Men jeg får det ikke til å fise foran han enda vi har vært sammen snart to år... Han gjør det ofte da. Men tror jeg klarer å bryte barrikadene når vi flytter sammen med tiden.. Vi er 29 jeg er 23 årene... Men les artikkelen jeg viser til i starten. Det hjelper!!! Stakkars! Jeg tviler sterkt på at typen din kommer til å bry seg om det as!
Cannavaro Skrevet 13. juli 2009 #16 Skrevet 13. juli 2009 Næmmen næ !!! Hør : de fleste gutter har et ganske naturlig forhold til akkurat det å gå på do å drite.......for det gjør alle !!! Hørte en gang en fyr som sa at det å drite var kraftig undervurdert, han mente det var bedre enn sex !!!! Vel, han om det....... men tilbake til jenter som kvier seg for dette....prøv å slappe av, det er en ganske naturlig ting som alle mennesker har behov for å gjøre iblant. Tenk heller på at også Dronningen gjør det, og andre prominente personer også......selv i nærvær av sine nærmeste. Noe lyder og lukt er også en naturlig konsekvens av "arbeidet". Så min oppfordring til dere jenter : senk skuldrene, slapp av og si at dere skal "tømme ryggen" eller ta en tur på "skytebanen", da blir det fort en noe mer avslappet stemning.......lycka till !!! :)
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. juli 2009 #17 Skrevet 13. juli 2009 Eh, altså, hvordan får dere til å gjøre nr.2 hos en ny kjæreste? Sånt er jo flaut Later dere som ingenting, spøker dere om det, eller hva gjør dere?Er du ei jente?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 13. juli 2009 #18 Skrevet 13. juli 2009 Hmm.. Synes dere tar litt litt på dette. Jeg "holder" med det TS. "hva gjør man:S" Si hvis dere sitter å ser på film, så må man, jaa..Rett og slett bæsje. Hva om det er helt stille i rommet? Og badet er ganske nærmt. I tillegg til at han sitter å venter på deg. Du sier jo bare "jeg skal på do jeg". I tillegg til dette, så lukter det jo. Hva om han skal inn der etterpå? Lukten går jo ikke akkurat bort.. What to do???? Synes dette er ganske flaut jeg.. Og når jeg bor hos kjæresten min i helgen så prøver jeg å få gått på do samtidig som jeg skal dusje. Så går jeg på do mens dusjen er på, så får lukten tid til å gå vekk mens jeg dusjer også.... Men kan jo klart ikke gjøre dette hver gang.. Hva gjør dere?? "Jenter gjør jo liksom ikke sånt"
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #19 Skrevet 13. juli 2009 Kan jeg bare spørre dere som synes dette er et problem om hvor GAMLE dere er? Jeg tipper dere er under 20? Ihvertfall håper jeg det? Dere vet at kjæresten deres også BÆSJER ikke sant? ALLE GJØR DET. Så hvorfor pokker skal noen bry seg? Vær trygg på det, og dere selv. Gå og drit av hjertens lyst, og hvis han kommenterer det, slå opp. Seriøst. Man er ikke noen god kjæreste om man ikke godtar at jenta går på do en gang iblant hun også!! Jeg har aldri hatt problemer med dette her. Jeg har en trøblete mage også, så må jeg så må jeg. Det sier jeg også. "Magen min er ikke alltid helt bra, og idag er det ille, så jeg stikker på do litt jeg.." og det er heller ikke usansynlig at jeg må flere ganger på en dag også. Vet du hva kjæresten min sa om det? "Javel, må du så må du!". For vi mennesker er faktisk sånn, vi må faktisk få ut noe en gang i blant. Ikke hold det inne. Ikke la være å spise. La naturen gå sin gang og seriøst, det er verre ting å være redd for. Voks opp litt ;-)! Haha, da lurer jeg på; Hvor gammel er DU? For et utrolig teit svar! TS synes dette er flaut, og at det er et problem... og så svarer du "grow up"? Til TS; Jeg skjønne godt at dette er flaut for deg! Hvertfall i begynnelsen av et forrhold. For det er jo litt sånn at "jenter gjør jo ikke sånn" Hvertfall føler vi at guttene tenker litt sånn. Men dette går over. Jeg har hatt det slik i begynnelsen av alle mine forrhold også, til på en måte barrieren er brutt. Hehe. Ikke spørr hvordan det går seg til, it just does. Men hvis du liksom "aldri" går på do, så tror jeg din kjære heller vil synes at det er unormalt. Et triks er jo å åpne vinduet, og ta mye såpe i vasken og skylle med vann.. så lukter det mest såpe Lykke til!
Snill Skrevet 13. juli 2009 #20 Skrevet 13. juli 2009 Bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse, i dobbel forstand Gå på do når du må. Enkelt og greit! Jeg har mer problemer med den som sitter med veninnene/kompisene og gjør et nummer av at kjæresten både plasket på og etterlot lukt enn den som faktisk satt på dassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå