Gå til innhold

Stringkjøp for eldre

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg var innom en undertøysbutikk like før helgen. Jeg er midt mellom 50 og 60. Da jeg kom i kassen med tre stringtruser som matsjet behåene jeg hadde prøvt, synes jeg den meget unge damen så litt rart på meg. Det virket som om det ikke passet seg at jeg skulle ha slike truser. Er det andre som har opplevet lignende? Er jeg virkelig for gammel?

Hilsen Gammlemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tull!!

Du er slett ikke for gammel til stringtruser dersom du liker dem. Alle må vel få ha de trusene de vil så bare fortsett med dem du! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bruk string-truser du! Det er da ingen aldersgrense på det??? Dessuten er de mye finere på enn disse "sloggi-med-sleng"-sakene mange bruker, der du tydelig kan se trusekanten gjennom buksene... icon_wink.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Snabelsnuppa den 2002-04-23 10:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trusekanter blir jo ikke akkurat finere med årene, da, så string høres udmerket ut. At vakum- og tyggegummihodene som står bak disken tenker sitt skal du ikke bry deg om. Hvem tror du har best vett?12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei !

Ser du får støtte fra damene her men ta et hint fra en mann : String på gamle damer er sjeldent pent ! Unntaket som bekrefter regelen er damer som har en veltrent slank kropp. Hvis det er tilfelle er string helt ok. Personlig liker jeg tangavarianten best - helst i hvitt bomullsstoff eller svart silke eller.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange menn misforstår litt hvorfor vi kvinner liker å gå med stringtruser. Det er faktisk fordi man slipper å få delt rompeballene i to, slik at vi har 4 romper når vi går med trange bukser. Dessuten så har vanlige truser en tendens til å skli inn i sprekken uansett, så da er det bedre med en liten string i rompa enn en hel underbukse. Personlig synes jeg dessuten det er mer behagelig, men det er nok en vanesak.

Det er klart vi liker pent undertøy og liker at mennene våre liker det også, men vi går faktisk ikke i stringtruser kun for å tilfredsstille mannen. Bare så det skal være sagt!

Synes forøvrig det er helt greit at damer i 50-60-årene bruker string. Fortsett med det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kjære "Gamlemor"

Jeg synes denne ekspeditrisen virker totalt på trynet og hadde jeg vært hennes sjef så ville jeg ha gitt henne en reprimade for utidig oppførsel ovenfor en kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber et sted der damer kjøper string truseinnlegg og bind, og plenty av dem er godt voksne! ok, jeg innrømmer at jeg stusset litt første gang, ikke fordi jeg syntes det var upassende, men rett og slett fordi jeg trodde stringtruser var noe bare yngre jenter gikk med (det er jo bare dem som synes det er fint å vise dem frem!). men nå vet jeg bedre. (med mindre det finnes en haug med voksne damer som bruker string-innlegg uten stringtruse, og det tror jeg ikke er sannsynlig). det er altså mange som deg. vær så snill å ignorere de surmagede kommentarene ovenfor og fortsett å gjøre som det passer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Kjære Gammlemor.....

Nei du er ikke for gammel hvist du ikke føler deg for gammel.

Jeg er en ung jente ,men selv jeg vet at man skal kle seg og gjøre det som føles naturlig for seg selv.

Og liker du å gå i string truser så gjør du det med hode hevet...

Så ikke bry deg om frekke ekspiditører kjøp og gå med stringtruser med hode hevet for du er nemmelig ikke for gammel!!!

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...