Gjest Rettpåsak Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Har hvite/gule prikker rundt øynene (milia), ser etter en god hudpleier som kan fjerne disse, noen forslag? Det bør heller ikke være for dyrt <1000kr Ser også etter et sted som kan fjerne alt håret mellom øyenbrynene, har prøvd det før, men da gikk ikke alt bort. Ser derfor etter en ny hudlege nå. Forslag? Takk;D
LindaL Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Den ULTIMATE beste hudpleieren finnes på klinikk 81 i øvre eller nedre slottsgate i Oslo.Men du sa ikke hvor i landet... Der jobber det 4 hudpleiere jeg bruker en som heter Anne.Hun fjerner sånne ja og er rå på kunnskap om alt!
Gjest Rettpåsak Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Den ULTIMATE beste hudpleieren finnes på klinikk 81 i øvre eller nedre slottsgate i Oslo.Men du sa ikke hvor i landet... Der jobber det 4 hudpleiere jeg bruker en som heter Anne.Hun fjerner sånne ja og er rå på kunnskap om alt! Bor i Oslo;D Har hatt litt blanda erfaringer når det gjelder fjerning av milia. Første jeg var hos tok 800kr for å fjerne alle noe hun nesten klarte, men da hun skulle fjerne en "blackhead" også lagde hun arr. Den andre jeg prøvde var veldig hyggelig, men rakk bare å fjerne halvparten til 400kr. Hvor mye koster den i øvre slottsgate?
Mamalama Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har faktisk også fått fjernet en slik på Klinikk 81. Visste ikke at slike kunne fjernes hos hudpleier engang, men hun spurte om hun skulle ta den og det ble helt perfekt! Hun var nøye med hygienen og renset etterpå. An. hårfjerningen - hva slags hårfjerning tenkte du deg? Siden du nevner hudlege tenker du kanskje på laser? I såfall har jeg ingen erfaring .
Gjest Rettpåsak Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg har faktisk også fått fjernet en slik på Klinikk 81. Visste ikke at slike kunne fjernes hos hudpleier engang, men hun spurte om hun skulle ta den og det ble helt perfekt! Hun var nøye med hygienen og renset etterpå. An. hårfjerningen - hva slags hårfjerning tenkte du deg? Siden du nevner hudlege tenker du kanskje på laser? I såfall har jeg ingen erfaring . Tenkte først og fremst på hårfjerning av hårene mellom øyenbryn lol. Vurderer også å fjerne nakkehår og hår på rompa. Endret 14. juli 2009 av Rettpåsak
Mamalama Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Tenkte først og fremst på hårfjerning av hårene mellom øyenbryn lol. Vurderer også å fjerne nakkehår og hår på rompa. Jeg mente hva slags hårfjerning; permanent eller vanlig (voks etc) .
Gjest Rettpåsak Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Noen tips til gode laserfjernere i Oslo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå