Gå til innhold

Bryllupskake

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bare lurte på hvor lenge før det er normalt bestille bryllupskake? Kan jo tenke meg de har en del om sommeren og at dette selvsagt varierer etter hvor store og små plassene er. Men jeg skal bestille i en liten by på sørlandet. Det er vel ikke mer enn et bakeri, men er jo selvsagt mulighet å gå litt utenfro kommunegrensene.

Et annet spørsmål, får man mulighet for å smake på kakene når man bestiller? eller er det bare sånn man gjør på film?:P vi ønsker ikke marsipankake, kanskje sjokolade eller noe sånn, så da hadde jeg ønsket og kanskje smake for å vite at den er noe god:P

Litt clueless her rett og slett:P

Skrevet
Jeg bare lurte på hvor lenge før det er normalt bestille bryllupskake? Kan jo tenke meg de har en del om sommeren og at dette selvsagt varierer etter hvor store og små plassene er. Men jeg skal bestille i en liten by på sørlandet. Det er vel ikke mer enn et bakeri, men er jo selvsagt mulighet å gå litt utenfro kommunegrensene.

Et annet spørsmål, får man mulighet for å smake på kakene når man bestiller? eller er det bare sånn man gjør på film?:P vi ønsker ikke marsipankake, kanskje sjokolade eller noe sånn, så da hadde jeg ønsket og kanskje smake for å vite at den er noe god:P

Litt clueless her rett og slett:P

jeg bestilte 2 maaneder for og tror det var akkurat i siste liten. Jeg bor i en middels stor by paa Ostlandet.

Der jeg bestilte var det ikke mulig aa smake. Jeg ville heller ikke ha marsipankake, men noe annet. Fordi det finnes saa mye forskjellig bestemte jeg meg for aa bestille to av kakene i smaa storrelse. Sammen med familien smakte vi derfor paa kakene for vi bestemte oss. Glad jeg gjorde det!

Men det er jo bare aa sporre og prove seg hos bakeriet du onsker aa benytte deg av, evt hore om de har den kaka du onsker i enkeltbiter.

:)

God planlegging!

Skrevet

Vi bestilte også ca. 2 mnd før (litt lengre, er vel en uke eller to siden nå). Følte også at vi kom på rett tid - hadde nok ikke vært sikret den leverandøren vi ønsket hadde vi bestilt etter dette.

Har ikke helt bestemt oss for type kake og dekor ennå, vi skal heller ikke ha den kjedelige marsipankaka! Her får vi akkurat som vi vil ha. Det går an å bestille små prøvekaker, men usikker på når vi skal få tid til å dra og smake..tiden bare flyyyr. Kanskje vi dropper det. Vet at kakene er av god kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...