Gå til innhold

Lenge siden sist

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Snuppa_*
Skrevet

Som Titelen tilsier, det er lenge siden jeg har hatt sex.

Men jeg traff en kjekk kar og kunne godt tenkt meg litt sex.

Helt ærlig, hvor mye bryr dere gutta dere om at en dame har litt ekstra vekt og strekkmerker?

Jeg tror selv at jeg er en selvsikker og leken person i senga, men er litt nyskjerrig på hvor stor vekt det legges på disse tingene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Helt ærlig, hvor mye bryr dere gutta dere om at en dame har litt ekstra vekt og strekkmerker?

Jeg tror selv at jeg er en selvsikker og leken person i senga, men er litt nyskjerrig på hvor stor vekt det legges på disse tingene.

Det er en stor forskjell for meg om noen har litt ekstra, og er ute på turer og svetter, og om de har litt ekstra og ligger på sofaen og trykker i seg pottis og cola.

Strekkmerker bryr meg ikke i det hele tatt, jeg har det selv (vokste veldig fort).

Jeg kan tenne på en stor dame som kommer svett inn fra sykkeltur i skauen, men ikke så lett på en som har spist seg svett på burger.

Skrevet

Noen liker magert, og noen liker fyldig. Hvis han har lyst til å bli med deg på tur eller kino, så har han nok lyst på deg, og da er du helt perfekt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hars elv hatt sex med med både tynne og de litt mer fyldige...og det er ikke tvil i min sjel iallefall...heller fyldig og god enn "skinn og bein".. Kan vel greit oppsummeres med ordtaket: "Mye å ta, mye å være glad i" ;-)

Og sammengengen "litt ekstra vekt" og "leken person i senga" høres ut som en perfekt sammensetning ;-)

Gjest fornøyd
Skrevet

Ikke bry deg om hvordan du ser ut, men om hvordan du føler deg !

Jeg tenkte som deg før, men nå har jeg funnet kjærligheten, ekte kjærlighet..og han kunne ikke brydd seg mindre om at jeg er overvektig og har strekkmerker. Det er ikke det som betyr noe for han, men personligheten er viktig.

Jeg er glad for den jeg er, ville ikke vært tynn og "perfekt", syns ikke det virker pent eller koselig.. Men folk tenner jo på forskjellige ting da..så om han er den rette for deg får jo bare tiden vise.. Og skal dere bare ha sex, så trenger du ikke og ofre det en tanke en gang, de fleste gutter vil bare ha seg litt kjøtt på pinnen, uannsett utseendet på damen, he he.. Sier som en venninne av meg "dere gutter er rare..dere sier at vi jenter er billige, men dere er jo fader gratis".

Skrevet

Jeg tenner på strekkmerker og noen ekstra kilo, så for meg hadde det bare vært et stort pluss. :)

Skrevet

Også er dere litt mer fyldige damer trangere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...