vesla86 Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for Cold Case som blir sendt på TVNorge titt og ofte nå? Teksten går noe sånt som "I'll be strong for you girl, when all your dreams seem to crumble and fall". Har prøvd å google uten hell, kan noen hjelpe? Den er så fiiin!
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 ååh, den sangen leter jeg etter også! Finner den ikke noen steder! Har du funnet ut av det eller?
vesla86 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Uff nei, har ikke det. Prøver å få med meg flere fraser i teksten hver gang jeg ser den, men Google gir fortsatt ikke noe resultat. Så håper, håper at noen vet hva den heter eller hvem som synger!
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 mistenker at det ikke er noe sang, at det er bare noen strofer lagt over klippene... Syns den er veldig fin! Tenkte på å sende mail til TvNorge å spørre men finner ikke mail adressen
vesla86 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2009 Mhm, kanskje det. Men høres ut som en sang da... Jeg får bare ha på TVNorge konstant da, så jeg får hørt den likevel, hehe Mailadresse burde vel være mulig å finne på siden deres et sted vel?
vesla86 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2009 Jaja, det ante meg... Sendte mail til TVNorge nå, og fikk dette svaret: Hei! Musikken som er brukt på Coldcase-promo er sånn TV-musikk som ikke blir solgt på plate, bare til bruk for TV-stasjoner, dessverre
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 ååh, det var dumt Den var jo så fin!
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Jaja, det ante meg... Sendte mail til TVNorge nå, og fikk dette svaret: Jeg har nesten ikke lyst til å gå med på det. Jeg er også en av de som har prøvd å fått tak i den sangen, og er nesten desperat etter å finne den. Synd at jeg må gi opp : (
crimson Skrevet 29. juli 2009 #9 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Sangen heter "My Friend". Du kan høre på den her: http://www.jostens.com/dvd/# Gå inn på "Music", videre på "Pop/Rock", så ligger den der. Den høres litt annerledes ut de første sekundene, men det er den. Det er altså en sang laget spesielt til amerikanske skolekataloger. Endret 29. juli 2009 av crimson
Gjest Steffen Skrevet 31. juli 2009 #10 Skrevet 31. juli 2009 Hei! Har sangen, men har desverre ikke lov å dele den med andre. Men den heter: Terence Fonatine - My Friend. Du kan sende en mail til TvNorge å spørre om å få den tilsendt, vis du ikke har gjort det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå