Gjest Gjest_milla_* Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Noen som har forslag til hva jeg skal skrive i takkekortene i forbindelse med dåp? Tenkte å skrive noe a la: Tusen takk for den fine .... jeg fikk i anledning min dåp. Hilsen ... Men hvis noen har et litt "sprekere" forslag setter jeg pris på det Lurer på om det er vanlig å skrive "hilsen dåpsbarnet, mor og far" eller bare barnet...? Hadde tenkt å skrive bare barnet.. Og er det en ide å skrive noe ekstra til fadderene? Evt hva? Takker for innspill!!!
Gjest Gjest_nemii_* Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Noen som har forslag til hva jeg skal skrive i takkekortene i forbindelse med dåp? Tenkte å skrive noe a la: Tusen takk for den fine .... jeg fikk i anledning min dåp. Hilsen ... Men hvis noen har et litt "sprekere" forslag setter jeg pris på det Lurer på om det er vanlig å skrive "hilsen dåpsbarnet, mor og far" eller bare barnet...? Hadde tenkt å skrive bare barnet.. Og er det en ide å skrive noe ekstra til fadderene? Evt hva? Takker for innspill!!! Dette er fint: Vårt lille barn er nå blitt døpt, i dåpkjolen så yndig svøpt. Prinsen vår, som vi skal lede, gjennom mange sorger og mye glede. Dette diktet skrev jeg til vårt takkekort: Jeg kommer til å sette mine spor, bare spør min far eller mor. Hver høst, vinter, vår og sommer. Ja, i alle årene som kommer. På andre siden av kortet skrev vi bare: Tusen takk for gaven jeg fikk til min dåp! Mange varme og gode klemmer fra navnet på barnet
Gjest imli Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Vi skrev bare: Tusen takk for (gaven) jeg fikk til dåpen. Hilsen (barnets navn)
Gjest *Frida* Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 Dette skreiv me: Tusen takk for gåva 'barnets navn' fekk til dåpen. 'Mors navn' og 'Fars navn'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå