Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Søkte opp her, men fant ikke det jeg lurte på. Var nylig hos hudpleie og ble anbefalt Carita.( har kombinasjonshud, men lett for å bli tørr) Har tidligere brukt Decelor i en årrekke, men ikke helt fornøyd. Desverre er jeg av den typen som er lett å overtale i butikken. Så gikk ut med tre produkter ( serum,krem og peeling)i fullsize for ca 1500.- og lurer nå på om det var så lurt:)

Huden føles glatt og fin, men lurer på om den dagen jeg evt.slutter med det vil huden bli verre? Var så stor endring i huden.

Så er det sånn at vi akkurat nå prøver å få en liten en. Kom derfor over en del om parabener, men har ikke så mye peil på akkurat det. Er det mye parabener i carita sin serie? Kjipt om jeg virkelig har kastet penger ut av vinduet.

Mange spørsmål, menhåper noen kan svare????

Endret av Karabista
Videoannonse
Annonse
Gjest Malen
Skrevet

Har ikke så me info å bidra med men vet at Carita skal være et bra merke også innholdsmessig.

Skrevet

Har ikke brukt carita selv, men kjenner flere som er veldig fornøyde med merket. Det skal jo liksom være det beste av det beste... Selv synes jeg det er i overkant dyrt, og med de prisene - selv på nettet - kommer jeg ikke til å prøve det. 3 produkter til 1500 hørtes ut som et kjempekjøp! :)

Hvordan det er med parabener/konserveringsmidler vet jeg ikke.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Carita går for å være et bra merke. :) Både ingrediensmessig og hudpleiemessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...