fiercebutterfly Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Vi er et kjærestepar på rundt 30år som leter etter fly+hotellreise til syden i slutten av august/beg sept. Vi leter etter noe romantisk, billig, ikke støy og fest, og helst sandstrand rett i nærheten. Og god mat er viktig. Jeg har alltid dratt tilbake til Kreta (Platanias, Maleme), men vil i år finne på noe nytt, se noe nytt. Liker godt sightseeing. Hadde vært fint med tips, linker til hotell, reisebyrå, plasser og lignende. Jeg og vi er litt pyser, så vi vil helst unngå Bulgaria, Tyrkia, Tunisia og Egypt.
fiercebutterfly Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2009 Kom helst med tips om hotell:) ved stranden:) Også bør det være relativt nære et slags sentrum. Tilfelle man vil på shopping eller om det skulle skje noe.
Lune Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Vi skal til Nice i år, slutten av august. Har leid leiligheten i gjennom finn.no og kjøpt billig flybilletter i gjennom Norwegian (1500kr t/r per person). Vi elsker fransk mat, skal ta toget til bla. Monaco, kansje Italia en dag, St. Tropez, Antibes osv..
fiercebutterfly Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Hørtes koselig ut. Men jeg tror vi holder oss til pakkereise. Enklest og minst forvirring. Vi er litt surrete av oss begge to. Hehe. Men kom gjerne med tips om du har noen spesifikke. Eneste must er å ha strand i nærheten og at det er litt å finne apotek og at de forstår enkel engelsk.
Anglofil Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Jeg anbefaler Sozopol i Bulgaria, hvor jeg var i fjor. Nydelig og romantisk, og ikke minst billig. Hadde problemer med å bruke opp 1000 kr på ei uke der nede. Mvh Yvonne
Lune Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 Kan også anbefale Skiathos, vi var der slutten av august i fjor. Herlig temperatur, masse resturanter og velge i mellom. Ikke charter harry, eller masse turister på den tiden. Mange strender og velge i mellom.
Gjest Gjest_Irene_* Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Vi skal på to ukers ferie til Bulgaria nå om en mnd. Hvorfor vil dere ikke til Bulgaria? Ikke hørt noe negativt om det, og er en av de billigste stedene i Europa, med tanke på sydenferie. http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/...eachResort.aspx Dette hotellet skal vi på . 2 uker all inclusive. Betalte 12000 for to personer. Og hotellet er helt nytt, bygd ifjor som du ser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå