Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #1 Skrevet 13. juli 2009 Jeg trenger litt hjelp og veiledning her. Jeg må nå bare ta meg i nakken og innse at kg bare kommer til å fortsette å renne på meg om jeg ikke gjør noe drastisk nå. Jeg har så mye som 10 kg jeg ønsker dit pepperen gror og som jeg vil gjøre det jeg kan for å bli kvitt. Det er mye som har lagt seg på magen, men også på rumpe/lår. Jeg skal nå først og fremst ta tak i kosten, der jeg ikke er så flink. Frokost: Ingen ting Lunsj: 2-4 Brødskiver/knekkebrød med ulikt pålegg Middag: variert Kvelds: ingen ting Trening: ingen ting Jobb: stillesittende kontorjobb Når jeg kommer hjem er jeg sliten ( i hodet) etter å ha sittet hele dagen foran pc-en og ”orker” ikke så mye. Det går i å hente datteren fra bhg, lage middag og slappe av litt før det er natta igjen. Jeg har en Elipsemaskin hjemme som jeg kan trene på, men hvordan? - Er det best å gå lenge og fort med ikke så veldig stor motstand eller - Er det best å ha stor motstand og ikke gå så lenge? Jeg tar også gjerne mot noen gode kostholdstips om noen har noe å dele. Gjerne noe som er sundt og som holder meg mett lenge, jeg blir så fort sulten igjen. Jeg står opp så tidlig og orker ikke frokost, finnes ikke sulten. Hva lite, enkelt og raskt kan jeg få i meg og er det egentlig så viktig med frokost som alle sier? Takker for alle innspill og tips jeg kan få for å kvitte meg av med disse 10 kg.
Xtra_lilje Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Forbrenningen din trenger en liten boost høres det ut som. Jeg sliter selv med frokost, men får i meg noe; det kan være yogurt med litt gryn, frukt, havregrøt. For at jeg skal få i meg frokost må det være noe som glir lett ned, så yogurt/gryn er en sikker vinner. prøv ellers å spise noe hver 3-4 time.det behøver ikke være et måltid, men noe som holder blodsukkeret ditt stabilt, som nok er derfor du er så sliten på kveldstid. Nøtter, knekkebrød, gulerøtter, frukt. Frokost er viktig for å få i gang kroppens forbrenning, selv om det har vært endel diskusjoner i media for og i mot frokost. vet mange har lykkes med lavkarbo, kan det være noe for deg? http://www.lavkarbo.no/ Energi avler energi har jeg merket. Du henter datteren din i bhg og blir så hjemme resten av kvelden - har du mulighet til å komme deg ut i naturen på kveldstid? Ofte lettere å trene ute, tiden går fortere, blodsirkulasjonen kommer i gang, og du sover så godt om natten Ang elipsemaskin, så sats på å bli skikkelig andpusten, tren intervall - mer effektiv fettforbrenning enn å stå i timesvis uten å bli skikkelig svett.
Chanel.No5 Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Anbefaler deg virkelig å lese deg til litt kunnskap. Kan finne masse bra tips her inne på KG, men anbefaler deg også: www.iform.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå