Gå til innhold

Gratis?

Gjest Purple Diamond (ikke pålogget=p)

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Diamond (ikke pålogget=p)
Skrevet

Finnes det frisører i Stavanger som klipper lugg gratis, eventuelt billigere enn f.eks. Nikita? Pleier å klippe meg hos Nikita, men må betale 100kr. Syns det er litt i meste laget for en lugg=/

Gjest Purple Diamond
Skrevet

?

Noen som har tips til en bra frisør, helst i sentrum? Ligger prisen på rundt 100-lappen de fleste steder? Finnes det frisører som klipper lugg gratis, selv om du ikke klipper deg der fast? Jeg har noen ganger fått det gratis, men det var ikke i Stavanger, derfor jeg spør.

Gjest Gjest
Skrevet

Har bare opplevd å få gratis klipp hos lærling og evt. også luggklipp når jeg er hos min faste frisør. 100 kr er forsåvidt ikke all verdens. :P

Skrevet

Kan aldri tenke meg at noen håndverkere jobber gratis, hvis ikke det er snakk om et fast kundeforhold, altså at luggstussen er en slags naturlig fortsettelse på tidligere klipp.

Du kan jo sjekke om yrkesskolen har frisørlinje, som den i Bergen. Der betalte en forbruksmateriell. Men de har nok ferie nå. Men har dere ikke slike irakiske herrefrisører i Stavanger som klipper for en femtilapp, bare du nøyer deg med samme frisyren som resten ab kundemassen? De greier nok å trimme en lugg.

Løsningen din må nok bli venninne med saks. Noe jeg, på bakgrunn av empiri frykter som pesten.

Lykke til! :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...