hanni Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Hei. Kan noen hjelpe? Jeg og kjæresten min vil reise på en miniferie fra søndag (nå søndag) til onsdag. Hvorsomhelst - men bør ikke koste så mye mer enn 3000 inkl fly?/båt? og hotell. Noen som vet om noen gode tilbud? Vi tenkte på Køben eller en annen storby eller no.... Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Tror jeg ville surfet litt rundt på nettet etter tilbud, jeg. Dfds har endel gode tilbud, det samme har ving og de andre reisebyråene. Eventuelt kan du ringe dem og si "jeg vil reise nå - hva er det billigste du kan gi meg?" København er et godt alternativ både med fly og båt, det! Hvis du bor ikke så langt unna, flyr RyanAir billig til Stockholm fra Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 1. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg fant Stockholm på Ryanair, ja. Det er jo ikke det dummeste stedet å reise til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 2. august 2003 #4 Del Skrevet 2. august 2003 Stockholm er en nydelig by. Ellers er Malmø koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Det blir høyfjellshotell her i Norge. Reiser i morra. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå