Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har kjøpt meg en ganske dyr epilator (dritt lei høvelen)

prøvde den nå, men gjør jo vilt vondt, rett og slett VILT vondt!

Visste at det kom til å gjøre vondt, men hva er det dere gjør med dere selv? Pining på det groveste spør du meg.. ouch!

Hjelp meg, jeg vil så gjerne få til. Tenkte å legge masse is på leggene i morgen, fryse de helt ned, slik at jeg mister følelsen :rolleyes:

Noe mer som kan gjøres?

Jeg må virkelig legge til at dere er noen hardbanka flickor som gjør dette uten problemer! :ler:

Trodde ikke jeg var så pinglete!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en runde med høvelen. 3-5 dager etter tar du frem epilatoren igjen, og drar kjapt over. Gjenta hver dag/annenhver dag, og etter et par uker har du silkelegger. Så kan du holde det vedlike en gang i uken eller så.

Sånn omtrent. Det blir mindre vondt etterhvert, men jeg orker ikke å ta alle de lange vinterhårene i ett jafs - DET er smertefullt og jeg får ståpels til og med på tærne.

Gjest Purple Diamond
Skrevet
Ja, jeg har kjøpt meg en ganske dyr epilator (dritt lei høvelen)

prøvde den nå, men gjør jo vilt vondt, rett og slett VILT vondt!

Visste at det kom til å gjøre vondt, men hva er det dere gjør med dere selv? Pining på det groveste spør du meg.. ouch!

Hjelp meg, jeg vil så gjerne få til. Tenkte å legge masse is på leggene i morgen, fryse de helt ned, slik at jeg mister følelsen :rolleyes:

Noe mer som kan gjøres?

Jeg må virkelig legge til at dere er noen hardbanka flickor som gjør dette uten problemer! :ler:

Trodde ikke jeg var så pinglete!

Samme her... Utrolig kjipt å bruke mye penger på noe, og så ikke kunne bruke det. Jeg endte opp med å bare bruke den til barbering, og gjør det fortsatt:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde samme problem.. Det jeg måtte gjøre var å vokse leggene mine 2 ganger hos hudpleier først

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Det er som regel bare vondt de første gangene. Det er litt mindre vondt hvis du tar det rett etter en dusj. Hold ut - etter 3-4 epileringer er det ikke vondt (det pleier i hvert fall ikke å være det!). Hvis det fulgte med to "hoder" til epilatoren din kan det være greit å droppe "nybegynner-hodet" - synes den andre er mer effektiv (og slett ikke mer vond).

Skrevet

Rett etter en dusj gjør mindre vondt, ja. Og hårene må ikke være for lange. Se på TV eller noe for å distrahere deg selv ;) Jeg husker jeg satt og kaldsvettet de første gangene :fnise:

Gjest svanungen
Skrevet

Kutt ut dette "nybegynnerhodet" ja, det er bare mer seigpining og vondere spør du meg. Her er det standardhodet, full fart og fort gjort. Litt vondt rundt kneskålene, ellers går det som en drøm. Armhulene er faktisk mye mindre vondt enn fryktet (aldri vokset før, kun brukt høvel). Det går seg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...