Gjest TS Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hei. Har en del ting jeg har lyst til å kjøpe meg via nett siden det er billigere enn butikk.Så det jeg lurer på er hvor lang tid det må gå mellom bestillingene fra feks FeelUnique når jeg vil ha hver bestilling til å komme på under 200 kr. (unngå ekstrakostnader). Holder det å vente en dag, eller. Noen som har erfaringer å dele?
Bloodless Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Forstår ikke helt hva du mener? Siden det ikke er frakt på feelunique, er det bare å bestille ting separat. Jeg har ofte bestilt 3 ting i 3 omganger, bare minutter etter hverandre. Da blir det sendt som 3 pakker istedet for en. Om det var det du mente...
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 det er bare å kjøpe og betale en og en ting, så blir de sendt separat. (eller en og en ordre under 200,-)
Mamalama Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Du kan kjøpe alt på samme dag, med minutters mellomrom, men du må bestille en og en ting og da betale de separat. De sender da etter hvordan det ble bestilt, en og en, og slår ikke sendingene sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå