Karabista Skrevet 12. juli 2009 #1 Del Skrevet 12. juli 2009 Lager en sang til fest, men mangler ord som ligner på tale. ( male, dale har vi prøvd) Tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstabel Snabel Skrevet 12. juli 2009 #2 Del Skrevet 12. juli 2009 Mener du rimer på? http://www.vonheim.name/projects/rhyme/ind...o&word=tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karabista Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2009 Tusen takk akkurat det jeg trengte, mente rime. Var litt for rask på tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 12. juli 2009 #4 Del Skrevet 12. juli 2009 Bale Hale Skrale Banale Infernale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #5 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg skal holde en tale for de tykke og de smale og for at talen ikke skal bli for lang så må jeg slutte med en gang! Der har du hele talen din - med ordet "tale" og noe som rimer! *føler seg veldig snill og hjelpsom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karabista Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 12. juli 2009 Snille dere er:) Sangen er i boks:) Det ble sosiale som passet best i teksten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå