FangeLiv Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Syns snuppa her har begynt å sikle uvanlig tidlig. Da hun var 4 uker begynte det med å skumme spytt, spesielt rett etter å ha sovet. Siden har det økt på, nå er hun 10 uker og det renner som bare det av munnen på henne. Er det normalt ved denne alderen? Hva annet enn tenner kan sikling komme av?
Gjest *Mim* Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Her har Knøttet siklet i månedsvis, har aldri tenkt på at det har noen sammenheng med tenner. Husker ikke helt når han begynte, det var kanskje rundt 2 - 3 måneder. Nå er han 8 måneder, ikke ei tann i sikte.
Nemii Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Gutten vår begynte å sikle veldig tidlig, smekke er faktisk et must :-) Nå som han har begynt å bite på ALT, (6mnd) er det fortsatt ingen tegn til tann, tror bare enkelte barn sikler mer enn andre jeg .-)
FangeLiv Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2009 Ok, godt å høre. Jeg var ikke bekymret før vi fikk kommentarer fra andre om at det er så rart og "tenner allerede??", så da mente mannen jeg burde spørre her inne. Takk
Ms.Blaise Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Gutten min begynte å sikle noe sinnsykt da han var rundt 3uker. Siklet bare rant og rant og rant. Han sikla mye frem til han var en 6mnd tror jeg det var.
Gjest imli Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Ungen her begynte å sikle da han var et par mnd, men fikk ikke tenner før nesten 6 mnd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå