Gjest M Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hei dere, Jeg har kjøpt meg en nydelig mørk blå kjole, stroppløs og lang til bakken. Spørsmålet er hva i alle dager jeg skal ha "utenpå". Det er en veldig elegant kjole som skal brukes i bryllup i sommer, og jeg vil ikke ta livet av den med en cardigan. Jeg antar at de fleste vil foreslå sjal, hvilket jeg antar er det mest brukte. Men hvis jeg ikke vil ha et sjal (har ikke lyst til å se for "gammel" ut), hva kan da være et godt alternativ? Kom gjerne med forslag til fine farger som passer til en dyp blå. Selv er jeg gyldenblond og halvveis sommerbrun. Takk for all hjelp!
The Kitten Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hei dere, Jeg har kjøpt meg en nydelig mørk blå kjole, stroppløs og lang til bakken. Spørsmålet er hva i alle dager jeg skal ha "utenpå". Det er en veldig elegant kjole som skal brukes i bryllup i sommer, og jeg vil ikke ta livet av den med en cardigan. Jeg antar at de fleste vil foreslå sjal, hvilket jeg antar er det mest brukte. Men hvis jeg ikke vil ha et sjal (har ikke lyst til å se for "gammel" ut), hva kan da være et godt alternativ? Kom gjerne med forslag til fine farger som passer til en dyp blå. Selv er jeg gyldenblond og halvveis sommerbrun. Takk for all hjelp! Hva med å pynte med et stort smykke i halsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå