Isabel Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Blir litt stressa jeg.. Jeg har jo bare stroppeløs bh og string!!!! (veldig fin bh da, til 800 kr..) hvor får jeg tak i strømper og hofteholder? må jeg ha det?? hva er fordelen med å ha det? hofteholder, er det til å holde strømpene på plass? æææ...
Gjest Miley Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Om du har tettsittende skjørt synes hofteholderen igjennom, så det spørs litt på kjolen.
Isabel Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 nei, den er absolutt ikke gjennomsiktig!
Gjest Miley Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 (endret) Tenkte ikke på gjennomsiktig, med at undertøyet lager små klumper. Festene på hofteholdere er slike små plastikkdingser. Endret 12. juli 2009 av Miley
Isabel Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2009 åja, nei, ingen fare. det er mange lag, og stivt "korsett" utenpå.. Så det skal gå bra.. men lurer på om jeg bør ha det? det er vel mest vanlig? går det an å få tak i på billigkjeder som feks lindex?
Avalon Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Ja, de skal ha på lindex, kan også bestilles fra f.eks ellos, eller h&m
NorthFace Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Fordelen med strømpeholder og strømper er jo at du slipper strømpebukse som lager "buler" i livet. Og så er det vel regnet som litt mer sexy (?)
Disco Biscuit Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Selv hadde jeg et fint sett med BH og truse med stay ups til - så om du føler deg komfortabel med kun stay ups så trenger du ikke hofte/strømpeholder
Vib Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Jeg skal kun bruke stay-ups og en fin stringtruse. Behøver ikke BH fordi kjolen sitter så bra. Synes det er nok egentlig. Kan jo fort bli varmt og klamt.
Isabel Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2009 Jeg tenker egentlig strømpeholdere kun fordi det er sexy men tror kanskje jeg går kun for stay-ups!
-SB- Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har gått for korsett. Da har jeg BH og hofteholder i ett (+ at det holder inn valkene for oss som trenger slike hjelpemidler også). Jeg har stringtruse i samme farge/mønster og strømper som hører til, så er ganske fornøyd! (HUSK: Prøv undertøyet sammen med kjolen i god tid!! -Jeg kjøpte først undertøy tidlig, men da jeg kom hjem med det, stakk BH'en 7cm opp fra kjoleryggen, og slikt er kjedelig)
Lilly-L Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 (HUSK: Prøv undertøyet sammen med kjolen i god tid!! -Jeg kjøpte først undertøy tidlig, men da jeg kom hjem med det, stakk BH'en 7cm opp fra kjoleryggen, og slikt er kjedelig) Dere som har gjort dette, har dere drasset med dere hele kjolen inn i undertøysbutikken for å prøve? Eller kan man deponere på undertøyet og prøve med kjolen hjemme slik at man har mulighet for å bytte hvis det ikke kan brukes?
Solstrålejenta Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Jeg tror ikke det er vanlig at man kan deponere på undertøy. Dette er vel av rent hygieniske årsaker. Jeg har brudekjoel som er todelt, så jeg tok med meg kun overdelen for å prøve undertøy. Lettere sånn sett med to-delt kjole Men de i butikken sa iallefall at de hadde mange innom som tok med seg brudekjolen og prøvde til. Tror dette er relativt vanlig i undertøysbutikker og i brudesalonger, men kan ikke huske å ha sett folk i brudekjole på lindex og hennes. Men det er jo selvfølgelig mulig å ta med kjolen dit også, selv om det er litt mer folksomt der. Ellers kan man jo prøve en bh man har hjemme som passer i snittet til kjolen og så ta med denne og finne en som ihvertfall ikke kutter høyere... Men det beste er vel som sagt å ta med kjolen, selv om det er upraktisk...
Lilly-L Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg tror ikke det er vanlig at man kan deponere på undertøy. Dette er vel av rent hygieniske årsaker. Jeg har brudekjoel som er todelt, så jeg tok med meg kun overdelen for å prøve undertøy. Lettere sånn sett med to-delt kjole Men de i butikken sa iallefall at de hadde mange innom som tok med seg brudekjolen og prøvde til. Tror dette er relativt vanlig i undertøysbutikker og i brudesalonger, men kan ikke huske å ha sett folk i brudekjole på lindex og hennes. Men det er jo selvfølgelig mulig å ta med kjolen dit også, selv om det er litt mer folksomt der. Ellers kan man jo prøve en bh man har hjemme som passer i snittet til kjolen og så ta med denne og finne en som ihvertfall ikke kutter høyere... Men det beste er vel som sagt å ta med kjolen, selv om det er upraktisk... Nei, det med hygienen var det jeg regnet med.. får vel bare ta med meg kjolen. Har egentlig lyst på litt ordentlig undertøy til dagen, så det blir nok ikke H&M. Edit: beklager liten kupp av tråden, TS! Endret 15. juli 2009 av Lilly-L
Aurela Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 Dere som har gjort dette, har dere drasset med dere hele kjolen inn i undertøysbutikken for å prøve? Eller kan man deponere på undertøyet og prøve med kjolen hjemme slik at man har mulighet for å bytte hvis det ikke kan brukes? Man kan vel deponere på selve bh'en bare ikke underdelen. Jeg ville hvertfall spurt om jeg kunne deponert på bh'en og holdt av underdelen. Om bh'en passer drar du tilbake og kjøper underdelen, og hvis ikke kjøper du en ny bh..
Lilly-L Skrevet 15. juli 2009 #16 Skrevet 15. juli 2009 Man kan vel deponere på selve bh'en bare ikke underdelen. Jeg ville hvertfall spurt om jeg kunne deponert på bh'en og holdt av underdelen. Om bh'en passer drar du tilbake og kjøper underdelen, og hvis ikke kjøper du en ny bh.. Ja, men det blir samme problem med fesk. hofteholder.. vet ikke om kantene på den vil synes som bulker gjennom kjolen. Men den kan kanskje deponeres på på lik linje med bh? Skjønner at man ikke kan gjøre det på truser vel og merke.
Aurela Skrevet 15. juli 2009 #17 Skrevet 15. juli 2009 Ja, men det blir samme problem med fesk. hofteholder.. vet ikke om kantene på den vil synes som bulker gjennom kjolen. Men den kan kanskje deponeres på på lik linje med bh? Skjønner at man ikke kan gjøre det på truser vel og merke. Nå har jeg aldri brukt hofteholder, men jeg tenker at så lenge plagget ikke er nær underlivet kan det deponeres, på lik linje med en genser. Uansett så er det viktig at man tar dette opp med butikken, da ikke alle butikker godtar deponering med mindre man har avtalt på forhånd, og det kan jo hende de har noen regler man burde vite om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå