Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis menn fikk menstruasjon.

Hvis menn fikk menstruasjon, det hadde kanskje ikke vært så bra. For det finns ingen grenser for hva menn er stolte av! Jeg tror de ville skrytt av hvem det var som blødde best, og om hvor vondt det gjorde, og hvem som tålte aller mest. Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri. Å synes synd på seg selv er no? som virkelig tar tid. Det ville bli reklame for tøff og hard tampong, med fengende navn som "Bløder?n", "Rambo", og "James Bond". Og størrelser som "mini" og "normal" vil gå ut av produksjon. For kun "extra large" holder, ved en mannlig menstruasjon. Hvis menn fikk menstruasjon; ville noe vært annerledes da? Ja, da ville mannfolka hatt enda mer å skryte av!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho:

jeg tror jeg hadde følt meg rar hvis det kom blod ut av pikken

men tampong ville jeg nok ikke brukt :hoho:

Skrevet

:o

For ikke å snakke om hvordan antall sykefraværsdager ville skutt til værs...Hørtes dyrt ut dette.

Gjest lurven
Skrevet

hvis gutta hadde mensen måtte jentene regne med juling pga sterk pms

Skrevet

Og sannsynligheten er rimelig stor for at bind, tamponger og lignende hadde vært mye billigere.

Gjest lurven
Skrevet

nei det er bare tull

hvilket grunnlag har du for å si det

Skrevet

Kanskje fordi designen på tampongpakken ikke nødvendigvis måtte være så...blomstrete og feminin?

Kanskje det ville vært nok med en gråpapir-innpakning, eller tamponger i løs vekt; slik som skruer og bolter på Maxbo?

Skrevet

Jeg tror de hadde vært billigere for det hadde vært noe som bare trengtes. Ett nødvendig onde på en måte. Ikke noen store reklamekampanjer om hvordan du skal kunne oppføre deg selv om du har mensen osv.

ikke så sykt mange merker som det er nå, billig og bra fungerer bra det liksom. Bare ikke snakk så masse om det for macho imaget kan bli ødelagt da ;)

Skrevet
Hvis menn fikk menstruasjon.

Hvis menn fikk menstruasjon, det hadde kanskje ikke vært så bra. For det finns ingen grenser for hva menn er stolte av! Jeg tror de ville skrytt av hvem det var som blødde best, og om hvor vondt det gjorde, og hvem som tålte aller mest. Og en gang i måneden ville mannfolk ha en uke fri. Å synes synd på seg selv er no? som virkelig tar tid. Det ville bli reklame for tøff og hard tampong, med fengende navn som "Bløder?n", "Rambo", og "James Bond". Og størrelser som "mini" og "normal" vil gå ut av produksjon. For kun "extra large" holder, ved en mannlig menstruasjon. Hvis menn fikk menstruasjon; ville noe vært annerledes da? Ja, da ville mannfolka hatt enda mer å skryte av!!!

Bra sagt! :ler:

Skrevet
hvis gutta hadde mensen måtte jentene regne med juling pga sterk pms

Får (forventer) du juling nå kvinnen i ditt liv er pms? :o

Gjest lurven
Skrevet

Får (forventer) du juling nå kvinnen i ditt liv er pms? :o

ja jeg får ofte juling jeg

men nå har jeg godt til innkjøpav hockey hjelm og susp for å beskytte mine viktigste kroppsdeler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...