Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

And welcome back to the 50ies !

Med mindre jeg skal på galla eller noe i den dur, ville jeg stått over.

Skrevet

Tja, om man vil se ut som man har en kul på hue, så kanskje? Nei takk i mine øyne, det ser altfor unaturlig ut.

Skrevet

Hehe, enig! Så veldig back to the 50s ut.

Så utrolig amerikask ut også.. stort hår med altfor mye volum.

Less is more sier jeg :)

Skrevet (endret)

Jeg synes det så genialt ut og har lyst til å bestille med en gang :) takk for tips

Endret av krillan
Skrevet

I oppsatt hår så det ikke så gale ut. Og mye bedre for håret enn å tupere opp en kul (eller å ha brød i).

Men i "casual-look" ble det alt for amerikansk soccer mom. Er det egentlig sexy at hodet ditt får alien-fasong, eller at håret blir dobbelt så stort som ansiktet? Og jeg er for stort hår.

Så i helhet ut som noe de kunne reklamert for på tvshop.

Skrevet

Jeg synes også den så genial ut, jeg får aldri til å tuppere håret selv :fnise:

Skrevet

går det ann å bruke den på siden mon tro? tenker at man da kan legge litt annet hår over, så blir det sånn bra volum/bustesveis :)

Skrevet
Jeg synes det så genialt ut og har lyst til å bestille med en gang :) takk for tips

du må skrive her når du har prøvd den da :) kanskje jeg kjøper en selv hvis den er bra:)

Skrevet

Jeg synes den ble litt dyr egentlig, men har lyst på allikevel.

Lurer bare på hvor godt den egentlig sitter, og hva de to små er til, de du kan få gratis

Skrevet

De små kan du bruke på siden eller foran, jeg bestiller i kveld. Tror det kan være kult i litt rufsete hår og i hår oppsett. :)

Gjest Malen
Skrevet

Jeg tror det kan funke bra på de som har tykt hår i utgangspunktet, har jeg hatt tynt hår har jeg vært litt skeptisk.. Så kult ut synes jeg :-) Glad i volum jahh.. he he

Skrevet

Jeg syntes den så spennende ut jeg! :jepp: Kjøp den heller på eBay ;) Mye billigere! :)

Få høre hvordan det går, så kanskje jeg kjøper den selv.

Skrevet

Jeg kjøpte den selv jeg :fnise:

Den er nå kjøpt og betalt og kostet meg 40,07 kr :)

eBay :strix:

Skrevet

Jeg har nå kjøpt på ebay, sett i 5deler for $7,49,- gratis p&p!!

Wuhu!

Haåper det funker, det hadde vært fantastisk :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror det kan funke bra på de som har tykt hår i utgangspunktet, har jeg hatt tynt hår har jeg vært litt skeptisk.. Så kult ut synes jeg :-) Glad i volum jahh.. he he

det tror jeg også :)

da kan man på en måte sette det opp og ta annet hår over slik at det blir rufsete/volum, kan være veldig kult :)

Skrevet

Eg syns sånn hårfrisyre er dødskult, og har faktisk lenge ynskt at eg kunne få det skikkeleg til! MEN eg trur ikkje den plastdingsen vil få det til å sjå så veldig naturleg ut... Vil ein ikkje sjå den gjennom håret? Har ein nok hår til å dekke den?

Skrevet
Jeg har nå kjøpt på ebay, sett i 5deler for $7,49,- gratis p&p!!

Wuhu!

Haåper det funker, det hadde vært fantastisk :jepp:

Det har jeg også! Håper virkelig at de små bøylene fungerer til å ha under pannehåret, da jeg sjelden får det "stivt" og holdbart nok. Og om de så ikke fungerer, så skal jeg overleve å ha brukt den femtilappen ;)

Skrevet

kjøpt på ebay i dag, til under halv pris ja :) Blir spennnende. Lurer også på om det synes gjennom ....

Vi får se, om det funker blir jeg glad, føler jeg har et litt flat bakhode

Skrevet

Fantastisk! Jeg har heller aldri fått ordentlig til tuppering :fnise: Tuuusen takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...