Eowyn Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 reiser til London på mandag og skal være i 2 uker... men er skikkelig nervøs siden svineinfluensaen herjer vilt der nede... Ikke for min egen del, men for småttisene på 5 år og 10 mnd... Noen som kan roe meg litt med noen betryggende ord????
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 reiser til London på mandag og skal være i 2 uker... men er skikkelig nervøs siden svineinfluensaen herjer vilt der nede... Ikke for min egen del, men for småttisene på 5 år og 10 mnd... Noen som kan roe meg litt med noen betryggende ord???? Svineinfluensaen herjer vel ikke akkurat vilt i London. Tror du kan være mer bekymret for trafikken, lommetyvene og en mengde andre farer som kan lure. Sjansen for at noe vil skje er uansett minimal, og man kan ikke la være å leve.
Eowyn Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2009 Svineinfluensaen herjer vel ikke akkurat vilt i London. Tror du kan være mer bekymret for trafikken, lommetyvene og en mengde andre farer som kan lure. Sjansen for at noe vil skje er uansett minimal, og man kan ikke la være å leve. Bare den siste uka har 10 stk dødd av det, og de tror at 100.000 kommer til å få det hver dag. Så det er jo ikke bare bare heller....
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 God håndhygiene er viktig. Litt vanskelig å ikke la barna ta på alt mulig men sørg iallefall for å desinfisere hendene med jevne mellomrom. Og spesielt før spising av mat.
Lipstick Skrevet 22. juli 2009 #5 Skrevet 22. juli 2009 Jeg kom nylig hjem fra noen dager i London. Så at det stod om svineinfluensa i avisene der. Det eneste, mistenkelige, jeg la merke til, var en asiater på Heathrow som gikk med munnbind. Mulig at han hadde noe sånt, eller var redd for det, hva vet jeg? Tror egentlig ikke du skal bekymre deg. I Norge er det nesten 140 personer som har eller har hatt svineinfluensa, men ingen som har dødd av det. Ikke verre enn en kraftig influensa, har jeg hørt. Er du 80 år og svakelig, eller har ekstremt dårlig immunforsvar, ville jeg vært redd, men ikke ellers. Og unger takler jo vanligvis influensa godt?! Lykke til - og god tur til fantastiske London!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå