Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har noen linker til fine tatoveringer? Jeg har lurt på å få meg en tatovering lenge, men ikke greid å finne noe motiv... Har tenkt på noe med firkløver, hawaii-blomst, en tekst, navnet til sønnen min i noen kryptiske bokstaver eller noe. Håper noen har har noen fine bilder som kan gi meg inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

gå på google og søk etter bilder, eller be en tattovør om å lage en skisse til deg som inneholder det du vil ha.

Nettsider til tattovører har sjelden nærbilder av tattoveringer for at folk ikke skal kunne kopiere.

Endret av Avalon
Gjest Purple Diamond (ikke pålogget=p)
Skrevet

I tillegg vil jeg anbefale deg å tenke deg nøye om også etter at du har valgt motiv. Jeg tenkte i ca. et halvt år, og da var jeg helt sikker på at jeg ville ha tatovering og at motivet var det rette for meg:)

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med hun over at du bør tenke nøye før du tar den. Jeg hang mitt bilde et sted der jeg kunne se det flere ganger om dagen i en måned og for hver gang jeg endret noe startet måneden på nytt. Nå fem år etter at jeg faktisk tok den er det flere ting jeg gjerne skulle gjort annerledes... :) Jeg hentet min inspirasjon fra div tatoveringsblader som jeg kjøpte på Narvesen. Pass opp for en for komplisert tatovering med for mye farger, det vil være lettere å føre på noe mer senere enn å fjerne noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...