Charmina Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 Hei Er det noen som kan hjelpe der ute......?? Jeg har bredbånd og antivirus programmet fra norton 2003. Nå blir maskinen min bombadert av en eller annen orm og virusprogrammet stopper det og legger det i karantene.....slik det har gjort før!! men forskjellen nå er at jeg ikke kan åpne mailen min lengre!!! HVORFOR HVORFOR???? Min mann sin mail fungerer utmerket!! Hjelp :cry: Charmina
Gjest Zirine Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 Du får ikke åpnet mailprogrammet eller en spesiell mail?
Gjest Hege Skrevet 1. august 2003 #3 Skrevet 1. august 2003 Om det er en bestemt mail du ikke får åpnet er det helt sikkert en god grunn for det. Jeg ville slettet den, ikke åpnet.
Charmina Skrevet 4. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2003 Hei! Det var hele mailprogrammet........men plutselig nå etter 3 uker fungerer alt av seg selv igjen! Og jeg klør meg i hodet....men er glad for at jeg endelig kan lese mailene mine igjen. Klems og takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå