Gjest Gjest_meg_* Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 for litt siden klarte frisøren å klippe meg fra hår midt på ryggen og nesten til skuldrene,buu... men nok om det... det er et par måneder siden jeg klipte meg, og nå har noen av tuppene begynt å splitte seg. det meste av håret er fortsatt fint, men burde jeg klippe meg nå som noen er slitte? ps;jeg spaaarer!!
Gjest Blondie65 Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Ja du burde klippe det, men det er ikke nødvendig å klippe 10 cm. Hvis du klipper det regelmessig vil håret gro fortere og finere enn om du venter til du har splitter hele veien ned.
krillan Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Det er ikke lett å finne en frisør som ikke klipper for mye. Finner du en så hold fast. Jeg har fortsatt ikke funnet noen. Alltid når jeg får den lengden jeg vil ha og skal klippe litt blir det kort igjen Lurt å klippe annen hver mnd, finne noen som klarer å ikke klippe for mye!
stella K Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 klipper man annenhver måned, så blir ikke håret mitt langt ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå