Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse pigmentflekker i ansiktet, har hatt det i 12 år. Vanskelig å finne noe som dekker og som ikke ser ut som jeg er malt i ansiktet.

Hva gjør dere?

:goodbye:

Bruker selvbruning der jeg ikke har det, men de fleste er så svake at jeg kan ikke se at jeg har brukt det en gang. Men det hjelper litt.

Bruket MD sin solkrem faktor 30 med litt farge for å forebygge, men hjelper lite på pigmentflekkene. Da vet jeg hvertfall at jeg forebygger rynker i fremtiden :)

Synes det er spennende å høre hva andre gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har masse pigmentflekker i ansiktet, har hatt det i 12 år. Vanskelig å finne noe som dekker og som ikke ser ut som jeg er malt i ansiktet.

Hva gjør dere?

:goodbye:

Bruker selvbruning der jeg ikke har det, men de fleste er så svake at jeg kan ikke se at jeg har brukt det en gang. Men det hjelper litt.

Bruket MD sin solkrem faktor 30 med litt farge for å forebygge, men hjelper lite på pigmentflekkene. Da vet jeg hvertfall at jeg forebygger rynker i fremtiden :)

Synes det er spennende å høre hva andre gjør :)

<Jeg bruker aberela med hydrokinon for å bleke pigmentflekker i ansiktet. Dette fungerer godt, men bruker det ikke nå på sommeren pga at man blir meget solømfindtlig. Har fortsatt endel pigmentflekker, disse dekkes fint med oljefri og non-komedenic foundation fra estee laudier. Den er tyntflytende, men da tar jeg et tynt lag, deretter bittelitt pudder for å dempe blankheten, for så å ta et tynt lag til med foundation der jeg trenger å dekke ekstra. Denne blir litt blank på meg så jeg må bruke litt pudder fra clinique oppå. Er det meget varme dager sprayer jeg med airbrush face da dette gjør at makeupen sitter mye bedre.

Jeg bruker også MD sin solkrem med faktor 30. synes ikke det hjelper nok mot dannelsen av nye pigmentflekker. I det siste har jeg først tatt på MD solkremen for så å ta en nytt lag med cosmica faktor 50 utenpå. Vet ikke om dette blir riktig å blande disse to solkremene... :roll:

Jeg bruker også et produkt fra Md forte som skal hindre ytterligere pigmentforandringer, dette er kjøpt hos hudlege. Har nylig startet med dette og håper på god effekt.

Endret av nemimi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...