Gå til innhold

Er det harry å kjøpe mercedes?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må da vel være knakende likegyldig hva andre mener om mercedes, om det er en bil DU tror du vil trives ??

Det er jo du som skal kjøre den, betale for den, osv??

Jeg selv ville aldri hatt mercedes, man betaler KUN for stjerna framme på panseret, den er direkte fæl å kjøre, dyr er den og, dyre deler, osv! MEN, det er min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ida_*
Har penger, men er usikker på smaken, er det ikke egentlig harry med mercedes?

Selvfølgelig ikke. Merca blir ikke mer harry enn du gjør den til selv. Henger du opp en revehale i antenna, to terninger og tre wunderbaum i speilet vil jeg si den vil fortone seg relativt harry - i mine øyne - men har til dags dato ikke sett noen gjort det med en mercedes.

Ellers er jeg veldig uenig med det som står i innlegget ovenfor - jeg synes ikke mercedes er fæl å kjøre, tvert i mot synes jeg mercedes har svært høy kjørekomfort. Men det er klart; det finnes jo mange modeller og jeg har selvsagt bare kjørt en brøkdel av dem.

Dyre deler og dyre timer når den skal på verksted - ja, det er helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv lånt en C-klasse stasjonsvogn av en kamerat, og jeg syns kjørekomfort og kjøreviljen til bilen var helt ypperlig. Dyrt er relativt sett. Volvo, BMW, Audi og flere andre merker ligger i samme prisklasse for tilsvarende modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner min gamle mercedes, og min neste bil blir definitivt en mercedes.

Hvis du bryr deg om hva andre mener om din bil, bør du kjøpe samme bil som naboen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg ville ikke si Mercedes er harry nei, men det kommer jo ann på bilen da. De fleste biler kan jo gjøres harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Glør
Dyre deler og dyre timer når den skal på verksted - ja, det er helt riktig.

Min erfaring er at delene ikke er noe dyrere enn på andre merker. Noen ekstra verkstedtimer kan det bli på en del modeller, siden mange slitedeler ofte ligger tungvindt til, men jeg synes det veies opp av at det er solide biler som trenger lite reperasjoner. Bilene er også veldig gode å kjøre, og har lavt verditap.

I forhold til harry kommer det litt an på hva man gjør det til. Bilmerker i seg selv er ikke harry, men senker du bilen og hiver inn wunderbaum og terninger blir den harry uansett. Mercedes er heller ikke den vanligste rånebilen, så jeg vil ikke bekymret meg over det.

Endret av Glør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mercedeser er stygge....

Har hatt LITT sansen for den ene, litt store firehjulstrekkerem deres, men den forbanna stjerna i grillen ødelegger hele inntrykket! Etterhvert har jeg faktisk bygd meg opp en avsky mot mercedes som gjør meg litt fysisk kvalm hver gang jeg ser/hører noen skryte av hvor "himla fine de er"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Toria_*

Du skriver ikke så mye om du skal ha nyere eller gamlere mercedes da!

Men uansett så ta deg litt god tid! Prøv flere forskjellige typer og modeller.

Ingen bil "er født" harry! Men de kan bli det:)

Og hvis du ikke kjøper deg merce så anbefaler jeg deg VW/audi.

Her i gården har vi ikke noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har penger, men er usikker på smaken, er det ikke egentlig harry med mercedes?

Det har vel blitt slik at både Merse, Beamer og Audi har fått et litt tilbakeslag pga ulike innvandrergruppers tilknytning til disse.

Men man kan jo likevel velge en slik bil for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...