Gå til innhold

Speilreflekskamera: Nikon D40

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har erfaring med denne kameratypen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Det er et helt okey kamera til hverdagsbruk og for amatörer.

Gjest Gjest
Skrevet

Ville heller kjøpt D60, som er den nyere modellen så vidt jeg har skjønt. Med mindre det er snakk om å kjøpe brukt. Kjenner en som bruker D40 jevnlig og sier at det er et veldig bra kamera.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har D40 og er veldig fornøyd med dette. Nå skal det sies at jeg er amatør når det gjelder fotografering, men synes kvaliteten på bildene blir veldig bra allikevel.

Gjest Gjest
Skrevet

har en D40 nikon men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få på signatur på bildenen mine noen som kan dette hjelp ønskes

takk

Gjest Marlo
Skrevet

Du kan bruke Photoshop, Gimp og andre redigeringsprogrammer til å legge på signatur.

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan bruke Photoshop, Gimp og andre redigeringsprogrammer til å legge på signatur.

takk det var det jeg hadde en følelse på ville bare få det bekreftet takk for hjelpen gimp forstår jeg så skal vel få det til :)

Skrevet

Nikon D40 er et kjempeålreit kamera for nybegynnere, men det begynner å bli vanskelig å få tak i nytt. D40 har gått ut av produksjon hos Nikon, så det er kun restvarer på lager som er å få tak i. Ser noen anbefaler D60, og det er et veldig tilsvarende kamera som kan fås i omtrent samme prisklasse om man søker litt rundt. Anbefaler prissøk på akam.no

Jeg har D40 selv og er storfornøyd, det holder for meg til jeg får råd til D300 :)

Gjest Gjest
Skrevet

I samme tråd, noen som vet om det finnes en måte å automatisere legging av vannmerker på bilder hvis man f.eks har en hel mappe som skal ha det?

Gjest Marlo
Skrevet

Veldig lett å finne turtorials på nettet om man går på google og söker på det man lurer på, sånn egentlig ...

Gjest gjest1
Skrevet
Noen som har erfaring med denne kameratypen?

Måten du spør på tilsier at et D40 vil være mer enn nok for deg. Merk for øvrig at det for kamerahuset mer er snakk om funksjonalitet og spesifikasjoner enn det noe ulne og subjektive adjektivet "godt".

Objektiver derimot, de er gode og dårlige - selv om de også har sine spesifikasjoner. Hvis speilrefleks skal ha noe for seg, så må du være forberedt på å bruke mer penger på glass enn hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...