Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Finnes det øvelser som er effektive, eller er det bare fettsuging som hjelper?
Gjest * Skrevet 13. juli 2009 #2 Skrevet 13. juli 2009 Finnes det øvelser som er effektive, eller er det bare fettsuging som hjelper? Mine knær stikker ut på innsida uansett hvor mye jeg veier. De er en del mindre ved lav vekt, men fortsatt for store i forhold til resten. Det er helt sikkert veldig individuelt, men jeg tror man må fettsuge hvis man har relativt store "valker" på innside knær desverre..
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Mine knær stikker ut på innsida uansett hvor mye jeg veier. De er en del mindre ved lav vekt, men fortsatt for store i forhold til resten. Det er helt sikkert veldig individuelt, men jeg tror man må fettsuge hvis man har relativt store "valker" på innside knær desverre.. Lurer på hva det koster ?
Gjest * Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Lurer på hva det koster ? Du finner prisen på diverse prislister rundt om på hjemmesidene til de som driver med kosmetiske inngrep Er nok ganske dyrt, men man må vel vurdere om det er verdt det. For meg hadde det nok vært det, jeg kan kun gå i slengbukser - ellers ser jeg kalvbent ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå